code

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door swesie, 2 Februari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swesie

swesie Gevorderde

ik heb per mail de volgende code ontvangen FABH-ORMN-DBA3-HT19 om verjaardagscadeau te ontvangen, maar de code wordt niet geaccepteerd

2. elly200056

elly200056 Gevorderde

ik heb helemaal geen mail ontvangen, laat staan een code

3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Misschien die O door een nul vervangen, dat is mij ook overkomen.
    Dit is lastig te zien.

4. swesie

swesie Gevorderde

blijkt idd een nul te zijn bedankt voor de tip

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. lennertels71

lennertels71 Forumleerling

Is dat de beloning die ze aan iedereen gingen geven omdat het spel onderbroken geweest is?

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee dat staat daar los van. Die beloning kan je claimen via de nieuwspagina

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bij je accountinstellingen (radartjes rechtsbovenin en dan het vakje rechtsonder met de steeksleutel) nieuwsbrief op aan zetten. Dan krijg je regelmatig een nieuwsbrief en heel soms, zoals afgelopen week, staat in die nieuwsbrief dan een code die je kan claimen.

8. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

sanham ik heb die instelling ook goed staan. JA nieuwsbrief ontvangen, emailadres is goed en ik heb de spam nagekeken.
    Heb eigenlijk nog nooit de nieuwsbrief gehad. Op een ander account van mij komt de nieuwsbrief wel binnen

9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik krijg die nieuwsbrief ook op een ander account binnen en kwam er deze week opeens achter dat de nieuwsbrief voor dit account daar gewoon onder hangt. Bij het scrollen van de mail naar beneden, zat er nog een nieuwsbrief voor dit account onder:music: Zeg niet dat het bij jou ook zo is, maar mss de moeite waard om de mail op je ander account helemaal naar beneden te scrollen en te checken;)

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Is het account waarvan je de nieuwsbrief niet krijgt, wel gekoppeld aan hetzelfde email adres? Dat kan je ook zien bij de instellingen.

11. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Het kan ook zomaar zijn dat je die nieuwsbrief helemaal niet krijgt.
    Mijn broer heeft zich al meerdere keren opnieuw hiervoor aangemeld alles klopt maar helaas niente, niks, nada, noppes.
    Support er al meerdere malen over gemeld, blijkbaar is daar niks aan te doen.
    Ja, dat als er een bonus is dat die dan door zijn neus wordt geboord, hoe sneu is dat.:oops:

12. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Waar moet k de code invullen? DAT kan ik niet vinden en heb nog maar tot morgen.

13. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Zie uitleg hieronder.

enk52Forum ModeratorTeam Farmerama NL

Hallo hoe moet je die code verzilverven dan ????​
    invoeren bij het !? en dan onderaan bij het pennetje

S6.

Laatste bewerkt: 4 Februari 2024
  14. Nynke1972

Nynke1972 Forumleerling

Gevonden, dank je!

15. vanDijk1970