coöperatie opdrachten

Discussie in 'Help archief' gestart door powerlady1, 16 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerlady1

powerlady1 Forumleerling

dag,

zijn er tips, advies hoe je de opdrachten aanpakt van de coöperatie .
    je hebt vaak veel dingen nodig en speciale dingen ook.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik kijk naar de beloningen die je kan krijgen (vooral in de laatste fases.
    daar werk ik dan naartoe door alleen de 1ste zilveren te doen .

riekje111 vindt dit leuk.
  3. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kijk net als @ -matthias1952- naar de beloning en werk daar naar toe door eerst alleen zilver te doen. De questen die ik wil/kan doen markeer ik als favoriet (groen labelen), zo kun ik ze sneller terug vinden.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

De oudste questen komen onderaan, dus als je onderaan begint, zou je makkelijker aan de benodigde goederen moeten kunnen raken dan die bovenaan, wat de meest recente zijn met vaak nieuwe producten en dieren. Maar de nieuwere questen hebben meestal betere beloningen.
    Ik kies er iedere maand 3, waar ik dan het vlagje groen kleur, en daaraan werk ik tot ze klaar zijn.

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dat is maar te zeggen, want in oudere quests worden vaak oude mysteriebeesten en raadselbomen gevraagd waar voor een nieuwe(re) speler lastig aan te komen is. De meer recente stallen en bomen komen nog regelmatig uit mysteriestallen en stekjes die te winnen zijn in de events. Gelukkig is er nog af en toe het cadeau- en ruilevent en zijn er genoeg ervaren spelers die een beginner graag een beetje op weg helpen, zo ben ik uiteindelijk ook aan mijn marmotten, goudblaadjes etc. gekomen.

Ja, zo doe ik het ook. De meeste bomen- en dierenquests zijn bij mij wel zo'n beetje klaar en nu richt ik me meer op de produktenquests en de fokquests.

6. powerlady1

powerlady1 Forumleerling

dankjewel iedereen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.