Coöperatie niet kunnen leveren.

Discussie in 'Help archief' gestart door Tuintje57, 15 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

In opdracht 3 van "er kraait geen haan naar" kan ik geen honingklaver inleveren terwijl ik er toch al genoeg heb gekweekt. Als ik erboven ga zweven met mijn muis zegt het program dat ik dat gewas pas in level 136 ga krijgen, maar in het boodschappen mandje staat er dan bij dat ik dan de verfplant kan kopen. Dit is waarschijnlijk dus omgedraaid waardoor ik niks kan leveren. Kan dat doorgegeven worden en natuurlijk dan ook aangepast.
    B,v,d,

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je krijgt het gewas niet in level 136, maar je kunt dat deel van die quest pas leveren als je level 136 hebt.
    Daar is al vaker over gecommuniceerd hier, en het gaat niet veranderd worden.
    Dus je kunt vast gaan sparen tot je level 136 hebt bereikt, dan kan je in 1 keer inleveren.
    Er zijn nog meer hoge level quests, waar dit voorkomt.

Tuintje57 vindt dit leuk.
  3. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Oke, dank je wel voor de uitleg. Dan spaar ik ijverig door en kan dan straks meteen alles leveren als ik in dat level kom. ;)

farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.