Coöperatie loopt vast of opent pas de tweede keer

Discussie in 'Overig archief' gestart door Yzaura, 8 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Als ik de Coöperatie open via het menu aan de zijkant, is dit óf grijs waardoor ik het hele spel opnieuw moet openen om op mijn quests te kunnen inleveren.

    Óf ik open de Coöperatie en zie alleen de eerste quest. De menu's en de schuifbalk openen niet. Ik moet dan de Coöperatie sluiten en op dezelfde akker opnieuw openen om al mijn openstaande quests te zien. Als ik daarna naar een andere akker ga, moet ik opnieuw twee keer openen om de Coöperatie werkend te krijgen.

    Ik heb nog maar 4 quests open staan (level 235) dus het probleem kan niet zijn dat er te veel quests moeten worden geopend.

    Is deze fout al bekend?
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb je als je de Coöperatie opent de selectie aan de linkerkant wel op de goede stand staan. Links bovenaan in het scherm kan je een keuzelijst openen: de tekening van een blad papier met een schrijfveer staat voor alle openstaande questen. Als je dat aanklikt moet je alles kunnen zien.
    Bij mij is het b.v. als ik hem op de vollemaanquesten (de pompoen) zet dan wordt hij ook grijs, want die heb ik allemaal afgerond
     
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ja, de selectie staat goed. Want de tweede keer openen werkt alles terwijl ik de selectie niet verander. Dit is echt een bug.
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het klinkt als een cache probleem. Speel je via de browser, dan is het goed om even de browser te schonen van cookies en cache. Speel je via de client dan kan het helpen om deze even te verwijderen van je computer en opnieuw te installeren.
     
  5. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik heb alle cookies verwijderd en de cache verwijderd en farmerama opnieuw opgestart maar het probleem blijft zich voordoen. Het enige verschil is, dat de eerste keer cooperatie openen veel langer duurt. Maar dan wordt in eerste instantie toch maar 1 quest geopend aan de rechterzijde van de cooperatie zonder dat de lijst aan de linkerzijde verschijnt. De lijst verschijnt ook niet als ik de sortering probeer te veranderen. De sortering kan ik op dat moment ook niet veranderen want de linkerzijde start gewoon niet op. De tweede keer dat ik het open op dezelfde wei dan werkt alles wel. Zodra ik naar een andere wei ga, moet ik weer twee keer openen... :-(
     
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Moet ik dit bij de helpdesk melden of komt het via dit forum "verder"?
     
  7. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Vanaf het forum kunnen wij niet op jouw account kijken, dat kan alleen support.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.