Clubhuis de Boerenhut

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 8 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Ik stel voor dat we over gaan tot de orde van de dag en gewoon een drankje nemen met een bitterbal :D

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Dat drankje klinkt goed...lekker vers geperst sapje. We eten straks penne met spinazie en gorgonzola...teentje of 2, 3 knoflook erin en lekker witvisje erbij...en als toetje...gwanapi meloen...dus laat die bitterbal maar zitten! xD

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Een bitterbal stemt mij al weer heel wat vrolijker :music:

tootje vindt dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Van harte gefeliciteerd en geniet van de koffie en taart. Ik neem ook nog een stukje, mmmmmm, lekker hoor!

Het examen afgerond, binnen de tijd. -.- Nu maar wachten of ik geslaagd ben. Wel leuk hoor dat je als schaap examen mag doen bij Farmerama.
    Ben niet zo van de examens en al helemaal deze vragen niet over het nieuwe forum. Heb ik wel een maand langer nodig. :oops:

sinkieboy vindt dit leuk.
  5. Edelsteen

Edelsteen Doorzetter

Gefeliciteerd Sinkie! :)
    Bedankt voor het stukje taart, helaas zit m'n bloes onder de slagroom.
    Servetje vergeten..

Hier ook het examen eens doorkijken, al denk ik niet dat het iets zal worden.

6. razzieg

razzieg Forumleerling

zo even uitrusten van een dagje hard werken. poepoe begitn het weer te regenen

7. schaapje52

Heerlijk in de Boerenhut even bijkomen van een drukke week.
    Het is erg rustig, maar neem alvast een lekker drankje met een nootje erbij. Steek de kaarsjes vast aan want er komt vast nog wel iemand binnen waaien voor een drankje en een praatje. :D

Nog even een muziekje aanzetten en het weekend kan beginnen. :music:

8. 123Pien

123Pien Forum freak

Wat gezellig hier..........het lijkt wel een kookclubje, met al dat lekkers en die recepten xD

9. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Beetje late reactie: Assen is een stad toch? Geen idee hoe oud jij bent Tootje?...

10. schaapje52

Zo, mijn neus maar eens even om de deur gedaan, echt helemaal niemand in de Boerenhut. Het is hier wel erg stil sinds vrijdagavond.

Ga maar eens even aan de gang. Alles stoffen en dweilen, raampjes zemen. Lekker fris ruikt het nu. Even kleedjes op de tafeltjes gelegd. Vaasjes gevuld met bloemen. Een bordje op gehangen met de tekst Welkom.
    Nu meer kan ik er niet aan doen. :eek:

11. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Zal ik de koffie, thee en andere drankjes kaarzetten

12. tootje

Je moet wat acquisitie gaan doen schaapje... Vrienden uitnodigen om eens langs te komen en lokken met smullerijen xD

13. schaapje52

Ja lekker, neem er zelf ook eentje. Ik wil wel een lekker bakkie koffie.

Nee hoor, daar begin ik niet aan. xD Lokken met smullerijen doe ik ook niet. xD Kan niet eens een plaatje plakken, dus dat gaat hem echt niet worden. o_O Dan blijft de Boerenhut echt leeg.;)xD

Ik heb zojuist een trofee gewonnen, niet voor de Boerenhut hoor. :inlove: Ben nu een forumleerling. Schaapje gaat het wel leren, voor ik het weet ben ik een ... op het forum. :music:

Laatste bewerkt: 1 September 2014
  14. tootje

Plaatje is makkelijk hoor. Je zoekt een plaatje, daar klik je op en dan klik je op 'url kopiëren'.
    Klik daarna op het icoontje met de bergjes in de balk boven de tekst die je aan het typen bent. Daar zet je dan de gekopieerde link en hopla...plaatje :)

15. schaapje52

Ja ja hier ben ik dan weer even. Tootje heeft even geduurd maar ben op zoek geweest naar wat gezelligheid in de Boerenhut.
    Ik dacht er ontbreekt wat en ik heb het gevonden.

Lief he. :inlove:

Heb een half uurtje zitten brrrr, kreeg het plaatje niet geplakt. Ja ja deed het weer verkeerd, pfff. Maar de aanhouder wint, het is gelukt. 8)

stien56 vindt dit leuk.
  16. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Zo en volgende week weer comic eventje... wordt weer een leuk / bijzonder eventje

razzieg en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

Ben benieuwd Toontje...altijd leuk een nieuw event...maar vandaag eerst volle maan event...kheb er zin in!!
    Zo nu eerst een bakkie koffie...nog meer liefhebbers??

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Lekker, koffie gaat er hier altijd in... En wat dacht je van die nieuwsbrief??

19. sinkieboy

Jaja die heb ik ook gelezen...spannend hoor die uitbreiding van bahamarama...dat gaat de nodige blikjes geduld kosten!! ;)

20. schaapje52

Ja lekker koffie, ben een beetje laat, maar koude koffie met een beetje Karamel en slagroom lust ik ook.:music:

Een nieuwsbrief? Dit schaapje gaat even op zoek door het forum. xD

De nieuwsbrief gevonden en gelezen.

Koraalrif ziet er mooi uit zeg. De nieuwsbrief is positief en ik wacht nu al op de volgende. Wat staat ons nog voor leuks te wachten. :music:

Laatste bewerkt: 4 September 2014
    razzieg vindt dit leuk.