Clubhuis de Boerenhut

Discussie in 'Overig archief' gestart door henny54, 8 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wat voor examen, Toontje? Ben in elk geval niet aan het leren/studeren geweest :(

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Het examen wat in de kalender staat of bij huidige events

3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Aha - nou geen idee - waar is het examen straks(???) te vinden?

En hoe zit dat dan, als je zakt?? 8)

4. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Je kan dit nu al vinden, ga naar de kalender op het forum, kies de dag van vandaag en klik daar op de tekst forum examen, dan ga je meteen naar de juiste link op het forum :) Makkelijker kunnen we het niet maken... of was dat een uitspraak van iets anders

5. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gevonden! Leuke prijzen ook, alleen....... geen tijd voor al het gezoek :eek:

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

ach je hebt nog even de tijd :)

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Goedemorgen!! Ik heb het examen meteen maar gemaakt dan heb ik dat iig gehad...examenstress is niks voor mij...kan het maar gehad hebben!! :eek:
    Zo nu eerst een bakje koffie met een lekker gebakje erbij want m'n zusje is jarig vandaag xD

8. tootje

tootje Commandant van het forum

Gefeliciteerd Sinkie! Heb je ook slagroom... :music:

9. sinkieboy

Dankjewel!!...meteen ff vers geklopt tootje!

10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gefeliciteerd en.... lekker! Vooral met de slagroom er bij xD

sinkieboy vindt dit leuk.
  11. henny54

henny54 Regelmatige auteur

ohhhhh taart met room, heerlijk en over die gruwel nog, kan wel kloppen, ik ben inderdaad een noorderling..

miepje40 vindt dit leuk.
  12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Die watergruwel van jullie bestaat volgens mij nog wel in pak, naar het schijnt smaakt het wel anders (minder lekker?) dan de echte zelfgemaakte. Heb ik niet veel verstand van, ik vind beide niet te eten xD
    Ik zal geen reclame maken voor de pakvariant maar 't begint met "Bes" en rijmt op "stola".

13. tootje

...maar dan heet het Krentjebrij.....Allemachtig....dat klint nóg viezer dan watergruwel en dát is al zo tegen alle smaakpapillen in...:wuerg:

14. Klaartjuh

o_Oh is dat niet hetzelfde? Dacht dat het dezelfde soort rode smurrie was :oops:

15. tootje

Het is ook hetzelfde, maar dan met een nieuwe naam....ik denk om het beter gevuld te laten klinken... -.-

16. Klaartjuh

brrrr -.-

17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik haak af bij al die gruwelijkheden, ga wel voor het appelgebak zonder slagroom, mjammie.
    Gefeliciteerd Sinkie.

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Krentjebrij - hahahaha - was de naam al weer vergeten xD

Vroeger....... vond ik het wel lekker o_O

19. sinkieboy

Dankjewel voor de felicitaties!! Geef mij maar een lekker bordje ouderwetse rijstepap njamnjam :p

20. Toontje2

Toontje2 Forum freak

ohwja lekker met bruine suiker erover. En uitaaard ook nog gefeliciflapstaart Sinkie