Client vergroten

Discussie in 'Help archief' gestart door shaunthesheep3, 8 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaunthesheep3

    shaunthesheep3 Forumbeginner

    Ik heb vandaag de Client geinstalleerd om farmerama verder te kunnen spelen doordat flash gestopt is. Maar wanneer ik wil spelen zit ik op n klein scherm te kijken, is er geen mogelijkheid om het spel te spelen met n groot scherm ? Maximaliseren lukt niet ! Graag meer uitleg aub.
     
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Als je in Firefox groot beeld wilt dan ga je naar de tandwieltjes an daarna ga je naar het gele tandwieltje
    dan ga je naar het klapbord waar ook een sleutel onder hangt en daarna ga je naar het onderste vak
    en die stel je dan op 150 en dan past Farmerama weer op normale grote verder spelen

    Als je via client speelt staat er dit advies: Hoe de client te vergroten?

    We hebben reeds een zoomfunctie geïmplementeerd; je kan deze vinden in je spel settings img. De zoom functie in het spel zal de grootte van je venster vergroten of verkleinen

    Nog handig om te weten, via de instellingen van het spel kan je het spelscherm wat groter maken door in te zoomen

    [​IMG]
     
    janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    En bedenk je hoeft niet via de client te spelen. Dat is een oplossing voor als het in de browser echt niet gaat. Ik zou ten allen tijde eerst proberen gewoon in je browser te spelen en pas als dat echt iet gaat over te gaan op de client
     
  4. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    kan even niet vinden waar ik deze vraag moet neer zetten dus dan doe ik het maar even hier,
    volgende qeust begonnen kan weer niet naar een andere veld weer problemen mee,
    unity
     
    Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo Jolanda, als je met de cliënt speelt is uitlogen Ccleaner er over om de cache te wissen en dan weer inloggen dan kan je weer op de velden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel Sintra98,die had ik daarvoor al helemaal gedaan,dus daarom snapte ik het niet,
    ik speel nu ook gewoon weer dus hoopt dat als de volgende qeust gaat beginnen dat die het dan ook blijft doen
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik speel met de cliënt omdat de velden dan sneller open gaan.
    Tip verwijder de Adobe flash van jou computer dan heb je er verder geen last van
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ja dat zou ik wel willen doen,maar ik was de net op de farm en toen ging alles goed moest uitloggen voor de volgende 24 uurs qeust en de ellende begint weer van voor af aan alleen draaiende bloemen,dus uitgelogd en naar flash gegaan
     
  9. inox1952

    inox1952 Junior expert

    wat een warboel de laatste tijd,alles tergend langzaam ,heb een mac,als het niet rap verbeterd stop ik ermee
     
  10. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Aangezien de vraag over vergroten is beantwoord sluit ik dit draadje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.