Client update naar 1.2.8

Discussie in 'Overig archief' gestart door farmer_345, 6 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmer_345

    farmer_345 Gelegenheidsauteur

    Ik kreeg plots een bericht toen ik de client open deed, dat ik net een update had doorgemaakt.

    Nu wil hij plots niet meer laden, dan weer wel, dan niet. Alle velden, duurt heel lang om in te laden. Is dit een glitch met de update?

    Hiervoor deed de client het uitzonderlijk goed en ik was eigenlijk blij met de transitie. Alles ging tot dan toe heel vlotjes.

    Ik ga het nogmaals proberen; ik blijf proberen, uiteraard.

    Heeft iemand anders dit nog?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb reeds dezelfde ervaring Ik vind de update niet goed omdat die de velden niet opent
    staat langdurig te laden maar opent het gewenste veld niet
    Kan ik de update weer ongedaan maken
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Er zijn algemene problemen in het spel dus dat heeft niet iets met die update te maken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. farmer_345

    farmer_345 Gelegenheidsauteur

    Ja ik probeerde nét even met Flash (omdat dat nog kon), en het is even traag. Ik kreeg hiervoor ook een melding dat ik de server niet kon bereiken (mijn internet was OK). Dus ik geloof je.

    Ik heb dan maar geduld! Dankje wel! :)
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik hoop dat het spoedig is opgelost maar ik vrees het ergste.
    Dankjewel voor je bericht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.