client of unity

Discussie in 'Help archief' gestart door ronald19991, 22 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    ik heb een nieuwe laptop, waarmee ik alleen maar op client kan spelen, (klein scherm)
    ik was voorheen een groot scherm gewend, bestaat dat niet meer, of is unity?
    als dat zo is hoe kom ik daar op?
    gr Ronald.
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Als je inlogt zoals je voorheen altijd deed dan kom je in Unity terecht. Dus je browser openen, dan naar farmerama en dan unity. Via client is een icoontje en ga je buiten je browser om naar farmerama. In het spel zelf kan je je scherm vergroten.
     
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    En als je in het spel zit links boven de radars aanklikken , dan helemaal naar de onderste die aanklikken en bij Zoom kun je je beeld vergroten Fijne Kerstdagen
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bedankt voor de aanvulling voor ronald19991
     
  5. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    inderdaad, het werkt, hartelijk dank.
     
  6. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg mijn vakje niet groter gemaakt dus ik ga er mee stoppen waren 10 fijne jaren geweest maar voor mijn houd het nu dan hier op......
    Jammer maar helaas
     
  7. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling



    ik krijg dit bij mij helaas niet zoals jij het hier beschrijft
     
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het ligt denk ik ook in welke browser je speelt. Ik heb even gezocht en dit is er 1 van:

    Als je in Firefox groot beeld wilt dan ga je naar de tandwieltjes an daarna ga je naar het gele tandwieltje
    dan ga je naar het klapbord waar ook een sleutel onder hangt en daarna ga je naar het onderste vak
    en die stel je dan op 150 en dan past Farmerama weer op normale grote verder spelen

    Als je via client speelt staat er dit advies: Hoe de client te vergroten?

    We hebben reeds een zoomfunctie geïmplementeerd; je kan deze vinden in je spel settings img. De zoom functie in het spel zal de grootte van je venster vergroten of verkleinen

    Nog handig om te weten, via de instellingen van het spel kan je het spelscherm wat groter maken door in te zoomen

    [​IMG]
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  9. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    oke thnx ga ik dit nog proberen zou het jammer vinden als ik nu zou moeten stoppen
    je hoort nog van me of het gelukt is

    Bedankt alvast

    HET IS GELUKT THNX SUPER BLIJ
    WEET JE TOEVALLIG OOK OF WE MEERDERE KUNNEN SPELEN
    HEB NL 5 ACCOUNTS
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 Januari 2021
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb het wel voorbij zien komen. Ik heb het even opgezocht voor je en heb het gekopieerd en plak het hieronder (1e stuk is een post van een farmer en de 2e is de reactie van een mod:

    Vanuit Flash heb ik Client gedownload. Toen ik op icoon farmerama klikte kwam ik in unity terecht op de browser Opera.
    Ik zit nu in Unity .
    Ik kan wel de inlogpagina van Client openen maar dan kan ik maar 1 farm openen. En voor iedere farm die ik wil openen moet ik telkens opnieuw via icoon op bureaublad de inlogpagina van Client openen. Waarom slaag ik er niet in om al mijn farms samen op Client te krijgen?
    Het werkt net als in een gewone browser. Je logt uit en dan kan je de bij volgende farm inloggen.


    Ik heb gelijk even een tip/aanvulling voor je. Je hebt nu 2 berichten onder elkaar gepost en dat mag niet. Als je iets toe wilt voegen aan je bericht dan kan dat via de bewerk optie die je onderin je bericht ziet. Als je bij meerdere posten iets wilt zetten dan klik je eerst op alle berichten (in dit geval had je er 2) op reageren. Dan kan je onder de betreffende post je bericht zetten en dat ook zo bij het andere bericht. Oh ja, enne hoofdletters wordt gezien als schreeuwen. Ik snap wel dat je gewoon blij bent maar ze hebben het dan graag gewoon in kleine letters ;).

    Wel fijn dat je weer kan boeren.
     
  11. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    Dank je wel ik post niet zo vaak dus weet niet hoe dit gaat die grote letters had ik gedaan ivm verschil van vraag maar nu weet ik dat dat niet hoef. Ik ga het weer proberen en je hoort hier weer van. Super bedankt weer

    En zeker blij dat ik toch wel weer kan boeren nu de andere 4 er nog bij zien te krijgen.

    Groetjes

     
  12. trolletje5656

    trolletje5656 Gelegenheidsauteur

    Is Microsoft Edge ook een browser, waarbij je niet kan vergroten? Wordt gek van dat kleine scherm
     
  13. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling


    Hoi Hoi zoals hier boven beschreven werkt goed heb het zojuist aangepast en toegevoegd van mijn 4 andere accounts het werkt mooi.
    o_Ok ik was gefrustreerd eerst maar dankzij Fairie kan ik gelukkig door spelen... Ik zou zeggen volg hierboven even de beschrijving en hopelijk lukt het bij jou dan ook. ik heb de stand tot 140 gebracht.

    groetjes en zeer tevreden boerinnetje


    Het is me gelukt ze staan er allemaal in en met het primaire wachtwoord gaat het goed alleen jammer dat hij het niet onthoud maar dat neem ik nu wel voor lief........

    nogmaals weer super bedankt
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 Januari 2021
    fairie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.