Classic++ Stal?

Discussie in 'Beginners' gestart door Feelosopher, 20 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    De aanbieding voor Happy Stable Day noemt Oranje stal Upgrade of Classic++.
    Wat is het laatste? Ik neem aan dat het niet een varkensstal is want die had ik gekocht en heb er maar 1 van gekregen :p
     
  2. Danjal77

    Danjal77 Forumleerling

    Classic+ en Classic++ zijn de oude namen voor gele en oranje stal upgrades. Een voorbeeld hiervan kun je nog terugvinden bij het kopen van de luiaard stallen op Bahamarama. De aanbieding gaat er hierbij vanuit dat je stal upgrades koopt voor Tulpenguldens, welke dus alleen Classic++ of oranje zijn.
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voordat de gele en oranje stallen in het spel kwamen had je de classic + en de classic ++. Deze zijn er dus niet voor alle dieren. Bij de classic ++ krijg je er ook maar 1 dier voor. De tijdsduur is alleen korter. Bijvoorbeeld de kip is dan 54 minuten voor 1 kip. Bij de oranje is het 2 uur en daar krijg je wel 2 kippen voor.

    Ik heb even dit stukje uit de FAQ gekopieerd:

    Het verminderen van de productie tijd


    Upgrade stallen:
    Classic I = 10 % snellere productie tijd
    Classic II = 40 % snellere productie tijd + 40 % extra EP opbrengst
    Classic I en II zijn stand-alone stallen

    OPMERKING : Bij dieren die waar je mee kan fokken, zijn de upgrades Geel en Oranje (in plaats van de Classic I / Classic II ) genoemd
    Geel en Oranje (evenals rood en roze ) zijn " upgrades " en moet op een basis stal worden geplaatst .

    Dit is de link d\waar je het kan vinden: https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-farmerama-gegevens-sheets.8182/
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  4. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur


    Dank je wel voor de uitleg - nu ik hier toch ben heb ik eigenlijk nog een vraagje over (+) . Ik zie dat dit teken achter het Bombastisch Cadeau staat. Betekent dat dan ook dat het een ouder item is? Kon het niet zo snel vinden in de andere forums.
     
  5. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Nee als er een + bij een sieritem staat betekent dat , dat er extra ladingen op zitten. als je met het pijltje op het item gaat kun je lezen wat hij zoveel keer extra geeft.
    Als je zo een item wegzet dan moet je het niet verwijderen voordat de ladingen eraf zijn anders ben je die kwijt.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.