Claim

Discussie in 'Help archief' gestart door Blaarkop, 10 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaarkop

Blaarkop Forumleerling

Even een weetje, als ik via Unity de spelletjes opstart komt de claim niet tevoorschijn. Via Flash wel.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zou je je probleem iets meer kunnen toelichten? Welke spelletjes en bedoel je een knop met daarop 'claim' of iets heel anders?

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik wil daar ook wel een reactie op geven, want ik denk dat ik hetzelfde heb:music:
    Bij het opstarten van het spel in Unity heb ik geen melding gekregen dat ik 10 Wildcard heb gekregen, dus in mijn beleving heb ik nog niks ontvangen. Bij het opstarten in Flash krijg ik op de nieuwspagina bij aankondigingen te zien dat ik 2x een claim kan ontvangen. Die melding krijg ik in Unity niet op de pagina...
    Daar krijg ik elke keer als ik de pagina opnieuw laad de melding van het nieuwe Vuurtorengebied, maar geen claim om te innen.

Edit: Heb inmiddels ingelogd via Flash en de beide claims geïnd, omdat ik ze via inloggen bij Unity niet op de nieuwspagina te zien krijg...:p

Laatste bewerkt: 10 December 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.