ck

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 4 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb net een knechten coupon gescoord bij het voetballen en ook de popup gekregen maar hij wordt niet bijgeboekt? ook niet na opnieuw inloggen

Laatste bewerkt: 4 Augustus 2019
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Bij een knechtencoupon kan je de knechten zelf activeren, hoeft niet direct nu mag wanneer jij dat wil. Klik daarvoor op de maaidorser en vervolgens op het kleine pijltje in het groen op rechts. Daar zie je alle knechtencoupons die jij hebt en kan je kiezen welke je in wil zetten.

Mocht je daar je juist ontvangen knechtencoupon nog niet terugzien zal je waarschijnlijk je spel even moeten verversen.

3. -mikmak-

Ik heb gisteravond ververst...vanmorgen opnieuw ingelogd...geen kc....ik heb helemaal geen kc van 1 uur dus kan me niet vergissen.......:oops:

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je dan een ticket naar support stuurt kunnen we even met je meekijken naar waar die coupon naar toe is gegaan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

doe ik.

edit..opgelost...het is er één van 3 uur.......:)..

Laatste bewerkt: 5 Augustus 2019
    -matthias1952-, Borkie en Klaartjuh vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.