chromebook

Discussie in 'Help archief' gestart door annigjen, 2 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hallo allemaal

    Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen. Maar ik zou van mods of medespelers graag een advies willen vragen. Mijn laptop is aan het einde. Denk ik. Hij begint raar te doen.
    Nu ben ik aan het kijken voor een andere laptop.
    Nu zijn er steeds meer chroomebooks te koop. Is hier goed Farmerama mee te spelen. Zijn er spelers die daar ervaring mee hebben?
    Alvast bedankt voor een reactie en advies
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nou ik heb zelf geen chromebook, maar eerder dit jaar wel een nieuwe laptop moeten kopen dus mij er in verdiept. Voor mij persoonlijk viel chromebook wel snel af, maar dat had op zich niks met Farmerama te maken want dat zou je er prima op moeten kunnen spelen.
    Waarom ik chromebook niet interessant vond is omdat ik het te beperkend vond in andere dingen wat ik doe, je hebt niet echt een harde schijf waar je dingen op slaat maar werkt in een soort cloud (waarvoor je verbinding met internet moet hebben). Offline werken kan dacht ik wel maar niet zomaar met alles.

    Als je iemand bent die laptop alleen voor farmerama gebruikt, mail gebruikt, wat opzoekt op internet en eventueel wat sociale media kan ik mij wel voorstellen dat dit geschikt kan zijn. Qua prijs scheelt het namelijk ook wel wat. Maar als je nog meer doet met je laptop kan je je beter goed laten informeren in een winkel en daar ook aangeven welke dingen je op je laptop doet.
     
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    toevallig is hier een poosje geleden ook een vraag over gesteld en heb ik toen geantwoord

    https://board-nl.farmerama.com/threads/chromebook.33810/#post-667314

    Zoals Klaartjuh aangeeft het ligt er vooral aan wat je nog meer doet dan mail, iets opzoeken en een online spel zoals Farmarama. Als dat het is, dan is een Chromebook zeker geschikt en een betaalbaar alternatief. Ben je een heavy user met fotobewerking en games die veel geheugen vragen dan zou ik voor een "normale' laptop gaan.

    Misschien hoe dan ook interessant om nu een nieuwe te kopen. Wij waren op zoek naar een laptop voor onze studerende zoon en op dit moment zijn er vanwege de start van het schooljaar veel aanbiedingen
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel Klaartjuh. Ik ga morgen met mijn zoon kijken voor een laptop. Ik doe ook meer op mijn laptop dan alleen farmerama en sociaal media. Dan valt voor mij chroomebook ook af. Een goede laptop is heel wat waard.
    Nogmaals bedankt voor je reactie
     
    Klaartjuh en vinc051 vinden dit leuk.
  5. ingrid7070

    ingrid7070 Forum prof

    hoi ik heb een chromebook.
    geen probleem gaat goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.