Chrome

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 15 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

@Klaartjuh
    Bedankt voor het duwtje;)
    Betekent dit dat m.i.v. 30 juli a.s. het niet meer zal werken zoals het nu werkt? Namelijk het handmatig aanklikken van het toestaan van de Flashplayer in Chrome bij het startscherm van Farmerama?
    Zo doe ik het namelijk al een poosje en dat werkt goed:music:

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Vanaf 30 juli krijgt Chrome een update die de flashplayer standaard blokkeert.
    Alles wat wij daarover op dit moment weten staat in de faq.
    De tekst is ons aangeleverd door IT, zelf kunnen we dit nog niet testen.
    De Nederlandstalige plaatjes hebben we gefotoshopd op basis van het Engelstalige voorbeeld van IT.
    Dus hoe dat uitpakt, dwz of het elke keer moet of eenmalig toestaan is, weet ik gewoonweg nog niet.

Borkie vindt dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ok, Ron:) dan wacht ik gewoon af. Het is voor mij al weer een poos zo, dat ik telkens bij het inloggen de flashplayer handmatig moet toestaan. Ben daar inmiddels aan gewendxD

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hoi Ron succes met het maken van de FAQ wij hebben eallebei geen I pad wel I phones maar die zijn voor ons te klein om het spel op te kunnen spelen.

5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou ja, van die paar extra klikjes op een dag word ik niet anders xD

6. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Ik moet ook bij het inloggen handmatig die flashplayer aanklikken.
    dat wordt op de duur een gewoonte,
    en ach het hoort er bij vindt ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.