chat

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 19 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Hoi, kan iemand vertellen waar ik kan vinden hoe de chat werkt?
    zoek me een hoedjeo_O
    stel ik nu zo'n stomme vraag ? omdat niemand reageert ?

Laatste bewerkt: 19 Februari 2015
  2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Vragen zijn nooit stom niet vragen is stom recht boven het wolkje met de stippen

3. -mikmak-

ik weet hoe ik op de chat kom,... ik wordt regelmatig uitgenodigd maar als ik op de chat ben weet ik niet
    hoe ik verder moet handelen....Ik kan nergens iets vinden over de chat..alleen de regels

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

[QUO
    TE="-mikmak-, post: 127750, member: 500"]ik weet hoe ik op de chat kom,... ik wordt regelmatig uitgenodigd maar als ik op de chat ben weet ik niet
    hoe ik verder moet handelen....Ik kan nergens iets vinden over de chat..alleen de regels[/QUOTE]

Ik weet niet goed wat je wil als je op de chat ben ga je met het tabblad naar de globale chat.
    Rechts zie je een lijst van degene die op de chat zijn je zeg goedemorgen middag of avond en je krijg dan van zelf antwoord.
    Als je een vraag heb dan zeg je ik heb een vraag .....en soms kom je binnen is het druk dan kijk je de kat even uit de boom.
    Eigenlijk kan je de chat met het forum vergelijken alleen krijg je gelijk antwoord.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

6. -mikmak-

Dank je wel klaartje.. daar was ik dus naar op zoek :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.