chat Error #2032

Discussie in 'Help archief' gestart door annerieke1980, 22 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

Hallo!
    kan iemand mij vertellen wat deze error betekend ?
    zodra ik de chat wil openen geeft hij deze melding : Error #2032
    graag hoor ik van jullie!
    groetjes Annerieke

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb geen idee, maar ik zit wel gewoon op de chat. Dus de chat doet het wel.

annerieke1980 vindt dit leuk.
  3. annerieke1980

dankje mikkie.. ik wacht gewoon ff af. er zou wel iemand zijn die het weet ;) begin jullie te missen !! :p

4. lovely

lovely Forummeester

Deze krijg ik dus ook te zien!

5. annerieke1980

niemand die mij kan helpen ? mis de gezelligheid op de chat!

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

annerieke
    hoe open je de chat via het wolkje in de rechter balk of via het ?!

7. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Heb je hier wellicht een printscreen van, dat ik een en ander aan de techneuten kan navragen?

8. Lieve

Lieve Halfgod

De Flasch in de browser opschonen en dan terug opstarten

9. miekje9

Toontje het net staat vol met deze melding ook bij andere websites

Lieve had je ook het probleem en dit heeft geholpen??

10. Lieve

Lieve Halfgod

nee, had niet het probleem maar dat geven ze als oplossing de meeste is bij google chrome dat probleem

11. miekje9

Ik zou denken flash helemaal van je pc afgooien en opnieuw erop installeren

12. annerieke1980

jeuj!!! super blij! niks veranderd maar hij doet het nu gewoon weer. op dit draadje mag een slotje. hoop dat het tijdelijk was en dat ik geen problemen meer krijg. anders open ik wel een nieuw draadje met een prntscreen er van. iedereen bedankt voor de hulp!

farmermikkie vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Error #2032 is een streaming error van Windows.
    Hij kan door diverse dingen veroorzaakt worden, en het oplossen kan daarom een kwestie van uitproberen zijn.

Hierboven werd genoemd flashcahe legen of zelfs de flashplayer geheel opnieuw installeren, en dat kan zeker soms de oplossing zijn.
    Net als een foutje in de url of een probleem met de proxy-instelling van je browser.

Maar de eerste stap om het probleem meer definitief te lijf te gaan is het opschonen van het register.
    Door fouten in het register worden verkeerde verbanden gelegd welke vervolgens tot deze error kunnen leiden.
    Een goede manier om het register op te schonen met behulp van CCleaner. Die heeft in de menubalk links als tweede optie de mogelijkheid het register op te schonen. Eigenlijk werkt dat vanzelf, maar ik laat het draadje nog even open voor het geval je er toch vragen over hebt.

o_Ok als het probleem nu opgelost is het verstandig om deze actie uit te voeren. De fout is namelijk geen constante omdat er ook andere factoren meespelen, zoals de verbindingssnelheid en drukte aan de poort van de streaming website.

annerieke1980 vindt dit leuk.
  14. annerieke1980

super bedankt voor je info ronschoof!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.