Chamaeleonidae

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 18 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sorry, "klaar zijn met" klinkt heel erg negatief. Dat viel me pas op door jouw reactie. Ik gun het echt iedereen om gezellig met elkaar te chatten.
    Ik heb er in de eerste week een keer gekeken, ben er daarna nog weer geweest op verzoek van een kuiken. Ben daarna door jou geholpen met een schaakboek, waar ik nog steeds blij mee ben. Maar daar ging ik al te lang op door, en daarna heb ik nog een keer ergens op gereageerd zonder de historie te kennen, en kreeg ook prompt te horen dat ik eerst wat langer lezen moet voordat ik reageer.

Het gevoel ergens midden in te vallen ligt me niet zo. Dus ik probeerde meer aan te geven dat de chat mijn ding niet is, dan dat ik iets tegen heb op de chat, of iedereen daar het plezier niet van gun.

Blijft natuurlijk jammer dat het niet na te lezen is. Niet de opmerking van Toontje dat er voor het koraalrif vermoedelijk geen 100 GB nodig zullen zijn, niet de opmerking dat deze events tegelijk kunnen vallen. Terwijl er in deze geruchtendraadjes de bron bij vermeld moet worden, zodat iedereen na kan lezen waar de informatie vandaan komt.

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Prima coco.
    Dus als er weer eens een linkje in de chat komt van een leuk plaatje wat hier niet staat zal ik het niet meer komen vermelden dan maar.
    En het is wel terug te lezen voor de mods.
    Kennelijk word het door jou niet op prijs gesteld.
    Leuk om te weten dat je een lijstje bijhoudt over wat ik hier allemaal heb gezegd wat ik aan info uit de chat haal.
    Mij zul je hier niet meer zien posten wordt kennelijk niet gewaardeerd.

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sorry ?????
    Coco heeft gewoon normaal gereageerd ...niets mis mee...!! ik ben het met haar volkomen eens ..en waarom zou je niet een opmerking mogen maken dat je de chat niks vind...Ik vind het ook helemaal niks...en ook niet zo leuk om telezen dat er op de chat kennelijk meer informatie word losgelaten als op het forum...
    Jij doet zelf heel boos ...en negatief ...

omaatje75, LucieSchreurs, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

Jammer dat je mijn excuus en uitleg zo opvat. Ik hou geen lijstje bij van wie wat zegt, je informatie wordt wel op prijs gesteld, en ik begrijp dat een mod wel iets kan teruglezen op de chat, ik zeg alleen dat ik niet kan zien wat er is gezegd. Als ik nav je berichtje de chat op zou gaan, is er voor mij niets over terug te vinden. En dan bedoel ik niet te zeggen dat ik je niet geloof, alleen maar dat ik de linken hier nogal eens volg, en op de chat niet eens kan kijken wat er in de afgelopen 10 minuten is geschreven.
    Het was mij nog niet opgevallen dat info die uit de chat naar ons toekomt meestal van jou afkomstig is, ook sorry daarvoor, ik hou dus echt geen lijstjes bij en let vaak meer op de inhoud dan op wie het schrijft.

5. polkey

polkey Oudgediende

Er was ook een gerucht van twee nieuwe bomen ( die afbeelding met bord en stekjes ) , op een duitse fan site komt dan een info als dat er een superpakket gekocht kan worden waar een nieuwe boom plus 30 stekjes in zou zitten.
    Zo om en de nabij de 210 tg, i.p.v losse stekjes per stuk al kan dat nog wijzigen en dat losse stekjes erg duur zijn.
    Voor mij dan geen losse bomen meer, pakketten doe ik niet aan.
    Misschien dat deze actie de dagen gaat opvullen tot het volgend event.

6. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

op de chat heeft ze veel te vertellen lijkt ze soms wel de baas coco zegt niets verkeerd in jou ogen hebben de rest het altijd fout toontje zegt te veel dingen op de chat waar het eigenlijk niet thuis hoort. dat is mijn mening zo denk ik er over.

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. boemer49

boemer49 Oudgediende

helemaal mee eens !!!!je moet niet voor een ander praten , en zeker niet op een chat....wat heb ik een hekel aan dat soort gezwets ....van coco heb ik zo al heel veel geleerd en van mijn maatje ook .hebben we geen chat voor nodig .....

Cornelly52 vindt dit leuk.
  8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

wees blij dat miekje en toontje de tabellen maken voor de fanside.hoeven ze ook niet te doen. veel mensen hebben er plezier van ook al gebruik ik ze niet.

9. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

:cry:jammer dit....

lammetjes, -Coco1968- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

We dwalen wel erg af. Ja, het klopt dat miekje en ron een fansite bijhouden met handige tabellen. Het klopt dat Miekje me als reactie op een off-topic verzoekje spontaan een compleet boek heeft opgestuurd. Het klopt dat Miekje voor iedereen klaar staat, en misschien op de chat wel net zo prominent aanwezig is als ik op het forum, dat weet ik niet, want ik kom bijna nooit op de chat. Ik heb een beetje ongelukkig verwoord waarom ik niet op de chat kom, en geprobeerd daarvoor mijn excuus aan te bieden.
    Zullen we het in dit topic verder weer gewoon over de kameleonfok hebben?

De kans dat we dit weekend kameleons gaan fokken is minimaal geworden, er is een onzichtbare OA dat er vanaf morgen mysterieuze stekjes zijn. Met een nieuwe quest erbij.

11. polkey

polkey Oudgediende

Kom op jongens en meisjes ;) zand er over.
    Laten we eens praten over de nieuwe bomen en quest, zie geruchten topic

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

Of onze eigen OA-events en eigen FAQ-coöperatie.

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog een nieuwe quest? Pf ben nog driftig bezig met ' op weg naar het zuiden' en 'soep en vrienden'. o_Ok krijg ik de 'tuinshow' en geen rust op je erf' maar niet af :). Moet bij de 1 nog 2 lvs en de ander nog 1. Om nog maar niet te spreken over het zuiden en de soep. ( ben vast niet de enige ;) )
    Maar ik ben benieuwd of er idd een nieuwe quest bij komt!

14. -Coco1968-

Deze staat al bij de coöperatiequests.
    De meeste boomvruchten heb ik al op voorraad, het gaat nog om de nieuwe bomen. Net als bij de andere nieuwe quests die je noemt. Dus weinig werk aan, gewoon wachten tot ook die stallen en bomen weer algemeengoed zijn.

omaatje75 vindt dit leuk.
  15. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Wat vreemd, bij mij staat tie nog niet? kZal es uitloggen en weer inloggen, misschien dat hij er dan wel is..

16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

komt pas morgen in je boerderij...de Faq staat er al wel..

17. -Coco1968-

Bedankt. 2e keer dat ik die fout maak. De FAQ-coöperatie staat er inderdaad. De quest zelf nog niet.

18. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Lol dank je wel, had net gekeken en zag hem toch echt niet :)

Fijn heb alles ruim op voorraad, op de goudblaadjes na en die heb ik net gekocht. En uiteraard op de nieuwe bomen na.

Laatste bewerkt: 19 Februari 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik koop toch wel die raadselpakketten. Weet ik zeker dat ik de nieuwe bomen krijg

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ben ook nog aan het stoeien met de tuinshow en geen rust op mijn erf en over de andere slap ik nog vele nachtjes xD

popje4 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.