Chamaeleonidae

Discussie in 'Overig archief' gestart door Het Orakel, 18 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

2. issymyaki

issymyaki Actieve auteur

2 events tegelijk zo :( moet er ff over nadenken

3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Of eerst de kameleon en dan carnaval er achteraan

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hmm en dan de geruchten nog over nieuwe bomen. Maar even de OA afwachten

5. issymyaki

issymyaki Actieve auteur

idd annigjen nou die nog lolxDxD;)

6. Wendie

Wendie Forumbewoner

carnaval hebben we net achter de rug, dus dan nu nog een event voor de carnaval? beetje laat dan toch?

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Laat het fokken met de kameleon maar lekker komen. Heb van San Gigantica een oranje kameleon gekregen xD
    Het carnavalsevent begint pas over een dag of 5. Daar kan best nog iets tussen, wat mij betreft.

schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. miekje9

Of allebei tegelijk zei toontje net in de chat.....:wuerg:

9. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ben benieuwd wanneer het is

10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zou wensen dat Toontje die dingen in de OA zegt en niet alleen in de chat.
    Ik heb het idee dat we in Nederland behoorlijk achter de feiten aanhobbelen
    met het bekend maken van de dingen die komen gaan en dat zo wel het Duitse en het Engelse forum tijdiger zijn
    met het vrijgeven van gegevens dan hier bij ons

Laatste bewerkt: 19 Februari 2015
    Cornelly52, eevee60, katbla en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het nadeel van de chat is inderdaad dat je niets kunt nalezen. Je moet er maar net op dat moment zijn. Ik ben er 2 keer geweest, maar dus wel klaar met de chat.
    Maar goed, als Toontje zoiets in de chat zegt, zal er wel een redelijke kans zijn dat dat ook gebeurd.
    Het openen van dit draadje zie ik niet als reden om aan te nemen dat dit tegelijk komt. We hebben deze maand al een babyboom gehad, en ik verwacht eigenlijk dat de kameleon met een babyboomweekend komt, begin volgende maand.
    En nieuwe draadjes voor nieuwe onderwerpen vind ik ook wel leuk.

omaatje75 vindt dit leuk.
  12. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Het is niet te hopen....alles te gelijk :p.
    Daar zou dan wel weer eens een mooie bonus uit komen rollen xD

katbla, margo-64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

Van maandag tot maandag carnaval en van vrijdag tot donderdag kameleonfok zou natuurlijk kunnen. De San Gigantica hebben ze ook naast het andere event laten lopen, zonder dat we weten wat er vandaag en morgen te doen is. Dat had ook gemakkelijk een dag later gekund. Op vrijdag zullen de meesten klaar zijn met het zaaien bij het carnavalsevent, en fokken kost niet zoveel tijd of ruimte voor de spelers die in het weekend beide willen doen.
    We weten op dit moment nog niet hoe lang het carnavalsevent loopt, er eindigt nooit een tijdelijk event op zondag, maar misschien nu voor het eerst.

margo-64 vindt dit leuk.
  14. annigjen

De kameleonfok mag er van mij ook komen. Ik ben benieuwd wanneer die is. ZOu ook goed morgen kunnen starten. Maar dan zou de OA er al wel zijn geweest, denk ik. We wachten maar rustig af.

15. -Coco1968-

Een OA 24 uur van te voren. 10 uur, 11 uur, 3 uur of 5 uur vanmiddag, dat zijn dan gebruikelijke tijden voor een OA, je maakt het wel spannend.

16. annigjen

Af en toe moet je het spannend maken. Dat houd het leuk

17. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Het is allemaal wel veel fokken de laatste tijd ................. te veel vindt ik en als je dan nog eens overslaat naar een mooi fokdier:cry: dan vindt ik het niet erg ,,, maar ben nu al weer ruim een jaar met de paarden bezig gebed zonder eind erg jammer en ik zet altijd 10 stallen maar helaas nooit eens iets leuks maar blijf het toch proberen met de kameleon misschien meer geluk

Sintra98 vindt dit leuk.
  18. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

De laatste tijd fok ik niet meer dan we nodig hebben.
    Er worden zo vaak fokdieren gevraagd, dan heb ik nog wat achter de hand.

Sintra98, robbiefarmer en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik wacht gewoon af , en zie dan pas hoe of wat het eerste moet gebeuren de fok van de kameleon lijkt me ook leuk , maar ik ben niet zo,n fokker bij de 5,de haak ik meestal af of heb geen voer meer ...ik heb er nog open staan en kopen vind ik zonde van de b.d ....

Sintra98 vindt dit leuk.
  20. miekje9

Het was gewoon op een vraag van mij of het misschien tegelijk zou komen.
    En jij mag klaar zijn met de chat maar er zijn ook mensen die er plezier en informatie vandaan halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.