Cash for Action

Discussie in 'Overig archief' gestart door sanneman1969, 22 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik weet dat dit buiten Big Point om gebeurt maar er moet me toch iets van het hart. Zo af en toe doe ik eens een enquete of een vragenlijst. En ik weet niet of jullie er van op de hoogte zijn dat er iets heel raars gebeurt. Je denkt een (gratis) enquete te doen, je bent er bijna doorheen om je TG te ontvangen en dan floep! Springt hij over naar een spel waar je zgn een IPhone kan winnen maar het is een betaalde SMS dienst en als je het niet door hebt zit je vast aan een abbo van bijna 10 euro per maand voor flauwekul sms'en. Niet om het een of ander maar ik vind het erg misleidend. Kunnen die aanbieders niet geweerd worden? Ik vind het echt tricky, zeker voor mensen met een smalle beurs of jongeren. Het valt niet op maar je zit zo aan vast aan een duur abonnement waar je niet zo 1 2 3 van af komt.

Een waarschuwing lijkt me wel op zijn plaats.

Sintra98, mamiagk en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je topic verplaatst naar de feedback sectie.

Dan kunnen anderen hun ervaring toevoegen en komt er een moment dat we dit met BP doorspreken op basis van meerdere reacties.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Dit soort acties zijn in het verleden bekend gemaakt in programma's als radar en opgelicht. Niet invullen dus, niet elke enquete is verkeerd, maar je weet niet welke. Anderen beloven je geld en net als je klaar bent met invullen pas je niet in de doelgroep en krijg je niets, of je wordt constant gebeld. Omdat je een keer hebt meegedaan komen ze door het bel niet register. Dus uitkijken met het invullen van enquetes en andere flauwe kul.

Sintra98 vindt dit leuk.