cash for action

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 9 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

heb een vraagje over cach for action.

is het t waard om dingen in te vullen of zoals ik gisteren een spel heb gespeeld (forge of empirus) met de belofte dat ik binnen vijf uur TG zou ontvangen.
    deze dus niet gehad, is verder niet erg hoor maar was benieuwd of dit soort dingen werkt? hebben andere spelers hier ervaring mee?

gr popje4

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar voor de bioscoop was cash for action het onderwerp van gesprek betreft het niet goed doen. Hoe het tegenwoordig is geen idee.

Maar voorheen waren er wel spelers die via deze weg de nodige TG binnen wisten te halen. Wel is het advies om er een aparte mailadres voor te gebruiken ivm alle reclame ed wat je waarschijnlijk op je mail zal krijgen.

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ok dank je wel zie er verder maar van af was een leuk probeerseltje, had wel een apart mailadres maar toch als het niet werkt....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.