Carnavalskoningin verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 6 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    net na weer opnieuw inloggen mandje gekregen:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  3. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    hoi, ik kan haast mijn mandje tijdens het spelletje amper heen en weer bewegen. Krijg voordat hij gaat rijden wel beweging in het mandje, kan heel snel heen en weer, maar tijdens het gooien staat hij geregeld vast en mis ik bananen en andere mooie beloningen. Af en toe vang ik er wel iets als ik het weer in beweging krijg.
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ben je al aan de grote schoonmaak geweest?
    Dus browsercache legen, cookies verwijderen, Flashcahe legen?
    In mijn handtekening vind je links om daarbij te helpen.

    Daarnaast is het aan te raden om zoveel mogelijk toepassingen op je pc te sluiten. Want hoe drukker je pc is met andere toepassingen, hoe vaker de muisbeweging in de wacht komt tot een andere taak is afgehandeld.

    EDIT
    Nu ik zelf enkele spelletjes kon spelen merkte ik op dat het voor het soepel bewegen van het mandje wel nodig is dat je de muis ook goed horizontaal heen en weer beweegt.
    Schuif je met je muis niet alleen naar links of rechts maar ook omhoog dan raakt je cursor van het mandje af en reageert het niet meer tot je weer laag genoeg bent.
     
    Laatste bewerkt: 9 Februari 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.