Carnaval Minigame Pop-up Issue

Discussie in 'Help archief' gestart door .Kiko17., 1 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Er zit een klein foutje in de minigame. Zodra je een spelletje hebt gespeeld krijg je een pop-up met de gewonnen prijzen. Als je per ongeluk al op een nieuw spelletje hebt geklikt dan start deze terwijl de pop-up nog in beeld staat. Vervolgens kan je de pop-up niet weg klikken, maar je kan ook het mandje niet meer bewegen.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb geprobeerd dit te reproduceren, maar zelfs als ik mijn cursor op de startknop houdt (dus het mandje niet beweeg) kan ik de startknop niet indrukken voordat de pop-up er is.

Mogelijk dat je de browsercache en de flashcache eens moet legen zodat de pop-up geen vertraging oploopt.

.Kiko17. vindt dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik heb het inderdaad ook gehad en na legen cache geen problemen meer. Mocht het je gebeuren dan kan je de Escape knop indrukken de pop up verdwijnt en je ziet weer wat je doet. Het mandje bewoog bij mij namelijk wel, alleen niet heel goed zichtbaar

-freedom5555- en .Kiko17. vinden dit leuk.
  4. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Dankjewel Ron en Lucie! Wel vaker heb ik last van deze computer die niet zo soepeltjes werkt, hij is pas nieuw, maar heeft gewoon niet genoeg vermogen. Dus leeg ik elke ochtend de flashcache en verwijder ik ook bijna dagelijks de cookies. o_Ok al had ik het niet zien aankomen, dat het 'm hier in zit verbaasd me niets.

Eigenwijs als ik ben moest ik het even testen met die escape-knop, maar nu krijg ik het ook niet meer voor elkaar om dit opnieuw te creëren :p

Toch ben ik blij met deze tip, mocht het weer gebeuren, dan weet ik die knop te vinden! ^^

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

succes en laten we hopen dat je die knop niet nodig hebt;)

.Kiko17. vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.