Cadeautjes

Discussie in 'Help archief' gestart door boerkoekoek1234, 11 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Waar kan je nu ook weer zien aan wie en wanneer je cadeautjes hebt gegeven ?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan het zien bovenaan het scherm bij het ?! en dan op dat lintje klikken. Dan kom je in de top10 en kan je met het pijltje naar rechts naar de cadeaus. Je kan ook rechts van je scherm bij het burenmenu bovenaan op dat blauwe pakje klikken, dan opent ook het cadeaumenu.

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik denk dat je daar ziet van wie je wat hebt gekregen maar ik weet ook niet waar je kan zien aan wie je wat het gegeven.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat kan je zien, bij het uitklapdriehoekje midden onderin je scherm. Daar staan de drops die je van de akker hebt gekregen, de EP/TEP's die je hebt gekregen, ik geloof ook wat je op de markt hebt gekocht, en ook de kadootjes die je hebt weggegeven.
    Alleen zodra je uitlogt, of ververst, is die informatie weer verdwenen.

tineb vindt dit leuk.
  5. tineb

tineb Forumleerling

ja, dat klopt en maar na het uitloggen vind ik daar niets meer over terug.

farmermikkie vindt dit leuk.
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan is het inderdaad niet meer te zien maar bij twijfel of er iets niet klopt mag je altijd een ticket naar support sturen.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het zou gewoon prettig zijn wanneer je dat in dezelfde lijst zou kunnen zien als waar je kunt zien van wie je cadeautjes krijgt.
    Op die manier werkte het bij fantasyrama, en een aantal programmeurs of game-designers zijn overgestapt toen dat spel gesloten is.
    Misschien dat het verzoek daarom nog een keer doorgegeven kan worden naar Hamburg.
    Dan kun je zelf een paar dagen lang zien aan wie je cadeautjes terug hebt gestuurd.

Borkie, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Fantasyrama werd gemaakt vanuit een afdeling voor kleine spellen binnen BP en die is niet gesloten met het stoppen van Fantasyrama. Overstappen van de ene maar de andere afdeling bij vacatures zal zeker ook binnen BP gebeuren maar dan toch niet met de instelling dingen uit het vergane spel over te brengen naar een florerend spel.

De mogelijkheid om een in een scherm weer te geven aan wie er cadeaus zijn gegeven is er al avnaf het begin van het spel.
    Het past echter niet in de filosofie achter het spel (een boer weet zelf wat ie doet) en tot op heden heeft men daar daarom niet in willen voorzien.

Dus voorlopig zal het niet mogelijk zijn in het spel te zien aan wie je wat hebt gegeven. Daarvoor zul je zelf een lijstje moeten bijhouden.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer. Met het nieuwe volle maans veld, met de speciale bomen en de mogelijkheid dat daar ook speciale stallen komen, hoopte ik dat de mogelijkheid van het terugkijken van de cadeaus er ook zou komen. Het is zo duidelijk een spel onderdeel van fantasyrama, met het filmpje erbij van iemand die nieuw was bij Farmerama en al jaren voor BP werkte, dat ik hoopte dat deze persoon ook de cadeautjes wel zou regelen als er weer om gevraagd zou worden. Er is al die jaren al regelmatig door verschillende boeren om gevraagd. Dus dat de mogelijkheid er wel is, maar het team dat niet bij de filosofie vind passen, vind ik heel jammer.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.