Cadeaus

Discussie in 'Help archief' gestart door MESA, 12 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MESA

    MESA Junior expert

    Hoi,
    Ik heb overal gezocht, maar niet gevonden. Misschien heb ik er overheen gelezen ofzo.
    Ik kan niet meer zien of ik cadeaus heb ontvangen. Beetje jammer. Het pijltje onderin gaat bij het dichtdoen helemaal weg. Ik kan dan niet nog een keer kijken.
    Ik kan ook (niet meer) vinden waar ik dit soort vragen over het spel neer moet zetten. Ik gebruik nu client.
    Gr. Mesa
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Heb je het probleem ook als je in de browser speelt?
    Er zijn meer spelers die een probleem met de cadeaulijst melden, het lijkt vooral in de client voor te komen. Dit is doorgegeven.

    Je kunt gegeven cadeautjes in principe terugkijken via de cadeaulijst:
     
  3. MESA

    MESA Junior expert

    Ik heb bij instellingen gekeken en daar stond 'cadeaus weergeven via popup' niet aangevinkt. Ik denk dat het dat was, dat hoop ik tenminste. Ik ging er vanuit dat de instellingen gewoon hetzelfde waren gebleven. Ik ga er vanuit dat dit het probleem is.
    Na lang zoeken de cadeaulijst gevonden. Na jaren farmerama gespeeld te hebben, zie ik nu pas die cadeaulijst. Echt erg.
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ach ik zie soms ook dingen of lees dingen op het forum waar ik al die jaren ook niets mee heb gedaan xD Nooit te oud voor iets nieuws
     
    MESA vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.