Cadeaus

Discussie in 'Help archief' gestart door lisettevervloesem, 19 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettevervloesem

lisettevervloesem Forumbeginner

ik kan niet meer zien welke buur wat gestuurd heeft

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb je reactie verplaatst omdat je het over heel iets anders hebt dan het onderwerp van het vorige draadje was.

Je kan zien wat je buren hebben gestuurd door rechts in je spelscherm de burenlijst uit te klappen en vervolgens te klikken op het cadeautje bovenaan.

3. coolemoemie

coolemoemie Gelegenheidsauteur

Beste, al een hele poos vraag ik mij af hoe het komt dat ik nooit meer zie wat een superbuur me geeft, ik heb meestal 1 of 2 superburen maar al meer dan een maand heb ik het gevoel nooit meer iets van hen te krijgen, en dus denk ik er over geen meer aan te schaffen als hun werking is afgelopen. Waar zou ik kunnen zien wat ik elke dag van hen krijg aub?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat kun je sinds een aantal maanden alleen maar meer zien door de pop-up van burencadeaus aan te zetten. Ik vind die verandering ook nog steeds jammer, nu kan ik s'morgens eerst weer alle burencadeaus wegklikken voordat ik kan oogsten, maar ik vind het inderdaad wel prettig om de cadeaus van de superbuur te zien.

5. coolemoemie

coolemoemie Gelegenheidsauteur

dankje en kun je me nog heel even vertellen hoe ik die pop up van burencadeaus kan aanzetten aub?

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de tandwieltjes, linkerrijtje de derde van boven. En dan kiezen voor de uitgebreide instellingen. Daar staat de burencadeau pop-up boven aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.