cadeaus komen niet aan bij anderen

Discussie in 'Help archief' gestart door NatasjaKevin, 10 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NatasjaKevin

NatasjaKevin Forumbeginner

Goedemorgen

cadeaus die ik stuur of zou ontvangen van anderen die komen niet aan meer mensen hier last van? Ik heb het met 2 accounts

groetjes

2. greja2009

greja2009 Gelegenheidsauteur

Ze komen niet door bij het beginveld. Als je naar een ander veld gaat lukt dat wel. Ik vind het ook heel vervelend.

3. pepe31

pepe31 Forumbeginner

Bij mij komen ze helemaal niet door

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Om de cadeaus van je buren te zien moet je natuurlijk wel de pop-up aanzetten in je accountopties.
    (Bovenaan groene knop twee tandwielen, linkerkolom steeksleutel boven het filmklapbord, dan tabblad geavanceerde instellingen, en dan in de rechterkolom de pop-up op aan zetten. Vergeet niet op te slaan!).

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ron, hier was de afgelopen dagen ook iets vreemds aan de hand met de burenkadootjes.
    Ik kan altijd zien bij het blauwe kadootje rechts bij de buren van wie ik kado's heb gekregen. Gisteren kwamen er opeens van 3 dagen alle kadootjes binnen (in ieder geval bij de accounts van bassiefarmer en robbiefarmer, bij farmermikkie heb ik er niet op gelet).
    De dagen ervoor waren er helemaal geen kadootjes binnengekomen. Hier is het dus 'vanzelf' opgelost, maar er was wel iets vreemds aan de hand.
    Ik had niks veranderd aan de instellingen.

6. NatasjaKevin

NatasjaKevin Forumbeginner

probleem is idd vanzelf opgelost na een paar dagen ok de cadeaus gekregen en ook die ik verstuurt heb zijn ondertussen binnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.