cadeau geven

Discussie in 'Technische vragen' gestart door dorinegianni73, 13 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    hallo, ik heb soms een buur die supervoer cadeau doet, hoe doe je dit?
    groeten
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan koopt die buur een pakket waarbij alle buren 2 supervoer krijgen of een veelvoud daarvan
     
  3. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    a dat wist ik niet ,want ik krijg soms een WAC ook,dus moet je telkens een pakket kopen
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Voor de supervoer die buren cadeau krijgen wel. WAC sturen kan iedereen naar een buur als men dat zou willen.
     
  5. lennertels71

    lennertels71 Forumleerling

    hoe moet je dat doen?
     
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Dan ga je naar de jammakerij, zoekt naar WAC en klikt dan op het cadeautje
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Als je iets zelf kan maken ga je naar het veld waar de bakkerij etc. staan. Voor de wac is het de jammaker en dan kan je op de plank je wac opzoeken en dan klik je er op en dan zie je een cadeautje staan en deze klik je aan. Je kan dan de buur/vriend selecteren naar wie je het wilt sturen.

    Is het een ambacht die je niet hebt dan ga je naar je schuur en klikt dan voorraadkamer aan. Dan zoek je daar tussen je wac op en klik je hierop. Dan zie je onderin je scherm 3 opties staan en klik je het cadeautje aan en kan je diegene opzoeken waarnaar je het wilt sturen.

    Ik heb nu even wac als voorbeeld genomen maar je kan dit met alle producten doen die je hebt staan. Alles wat je zelf kan maken is via het 1e stukje en alles wat je niet zelf kan maken maar wel in je voorraad hebt kan je dan op de manier van het 2e stukje doen.
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Je kunt ook in de schuur rechts klikken op de Voorraadkamer.
    Op de plank daar staat alles wat je op voorraad hebt, dus ook de WAC. Die kun je van daaruit zelf inzetten, maar ook cadeau geven aan een vriend uit je vriendenlijst;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.