Cadeau geven van ambachtsproduct

Discussie in 'Help archief' gestart door simmeke54, 1 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Wanneer ik in de schuur een ambachtsproduct cadeau wil geven aan een vriend, blijft het plaatje met het cadeau grijs. Ik heb nog 56 cadeaulicenties. Iemand een idee wat ik fout doe of over het hoofd zie?

Komt het omdat ik het maximale aantal cadeaus die je per dag mag versturen, al heb weggeven? Ik dacht dat het met het ruil event kon met een licentie.

Laatste bewerkt: 1 Oktober 2015
  2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Uit de FAQ van de ambachten:

Je kunt ambachtsproducten cadeau doen aan spelers op je vriendenlijst. Ze tellen mee bij de 5 (of met rune 7) gratis cadeaus die je elk etmaal mag geven.
    Heb je al 5 (of 7) cadeaus gegeven op een dag dan is deze knop grijs. Wacht dan tot de volgende dag.

Hoewel spelers beneden level 40 nog geen ambacht kunnen hebben kunnen zij wel ambachtsproducten cadeau krijgen en gebruiken (opeten of zelf aan iemand cadeau doen, niet mee de markt op).

Deze ambachtsproducten cadeau doen staat dus los van het ruilevent, dat kan elke dag opnieuw. (maximaal 1 naar eenzelfde speler per dag)

Voor de volledigheid voeg ik de gehele FAQ link toe:

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

3. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Dank je wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.