Cadeau geven aan nieuw kuiken

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 24 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Het valt me op dat als ik een nieuwe kuiken krijg dat ik niet meteen een cadeau kan sturen. Alles staat op grijs. Ik kan wel een bericht sturen maar voor een cadeau moet ik zeker 2x uit en inloggen om dit alsnog te kunnen doen. Zit er een vertraging in het spel?

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat moet gewoon mogelijk zijn. Je kan proberen of het beter werkt door je pc eens op te schonen en je flash te legen. De linkjes daarvoor staan in mijn handtekening.

3. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

Dat is hier ook...........

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Kan het zijn dat je een ander kuiken verwijderd had, en die al wel een kado had gestuurd die dag?
    Of dat 1 van je kuikens level 40 had gehaald, en al een kado had gekregen die dag?
    Dan kan je nieuwe kuiken niet op dezelfde dag ook een kado krijgen namelijk.
    Hoewel het wel vreemd zou zijn, dat je na een paar keer uitloggen, opeens wel kado's kunt krijgen

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is juist andersom, een nieuw kuiken kun je wel een cadeau geven, ook al heb je alle kuikens al een cadeau gegeven. Maar als een kuiken al van de vorige mentor een cadeau heeft gehad, betwijfel ik dat.
    Maar de kans dat het net als een paar minuten moeten wachten tot je kuikens zichtbaar worden een flash probleem is is groter.

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Aha, ik heb altijd gedacht dat het andersom was. Dank voor de correctie.

7. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik heb mijn pc helemaal opgeschoond maar als ik een nieuw kuiken heb moet ik echt iedere keer een paar keer uit en weer inloggen en dan is de cadeauknop niet meer grijs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.