Cactus schimmel valeiroos en waterbes

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 27 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Cactus schimmel Valeiroos en Waterbes. Ik heb ze nog steeds niet geleverd gehad.
    ze staan alle 3 nog op 0. Moet ik die zelf kopen? Ik dacht dat het event gewas is.
    De fdilmpjes kan ik helaas niet bekijken jammer dat BP dat niet goed verzorgd voor Firefox spelers Ik heb wel 1.500.000 aan bomen ingeleverd

Laatste bewerkt: 27 Februari 2020
    Giraffe-Nell01 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Als je het puzzelspelletje speelt krijg je de zaadjes voor de eventgewassen. Die kun je dan zaaien en de opbrengst lever je in bij de rechter beloningsbalk. Je kunt de opbrengst niet gebruiken als zaaigoed, dus het is verstandig te zaaien op grote velden voor een zo groot mogelijke opbrengst.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het puzel stukje gespeeld maar niet een zaadje gehad maar heb je die alle 3 geen aanvang van het zaaigoed gehad?

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je krijgt geheimzinnige plantenknoppen en die moet je openen in het eventscherm

Onder bezoek de markt is de knop hier grijs maar als je die geheimzinnige knoppen hebt is hij groen en worden ze omgewisseld voor zaaigoed. Welke dat is dat is een verrassing.
    Je krijgt dus alleen op deze manier zaaigoed en de gewassen die eruit komen kan je niet opnieuw zaaien
    https://board-nl.farmerama.com/threads/de-kruidenpuzzel.35454/#post-710831

5. bloempje25

bloempje25 Forumbeginner

Ik ben erachter je vind ze in de kist in je balk waar je decoratie staat maar dan op alles zetten geheimzinnige planten of zo staat erbij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.