buurtjes pindahoofd

Discussie in 'Overig archief' gestart door annigjen, 10 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik stop morgen met mijn 2de account pindahoofd. Ik merk dat ik steeds minder plezier krijg in farmerama te spelen. Vanavond heb ik al een paar buurtjes blij gemaakt met een wac. Morgen gaat alles tegen dumpprijzen de markt op. Vraag me niet welke markt ik zit. Zou het niet weten. Dus hou het maar in de gaten.Dit account hou ik nog even aan. Maar zet het van pindahoofd er al vast op voor de buurtjes. Kunnen ze een andere zoeken. Als er ooit weer een Renzo komt mogen ze pindahoofd aanschrijven voor de bomen/stallen/sieritems.

    Ik wil hier geen discussie mee aangaan. Niemand hoeft hier verder op te reageren. Dus mag meteen weer gesloten worden dit draadje. Dit is alleen maar bedoeld voor mededeling voor mijn buurtjes bij pindahoofd en voor degene die interesse hebben in speciale bomen/stallen
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    De gewoonte is dat je je buurtjes dan per igm op de hoogte stelt want het forum is er niet voor de private berichten.

    Maar ik zal niet flauw zijn en deze draad wel sluiten maar ook laten staan.
    Dan kan iedereen ook weer lezen dat het niet de bedoeling deze mededelingen aan buren via het forum te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.