Burenkado gereedschap veranderd?

Discussie in 'Help archief' gestart door 1-marleen, 14 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

In plaats van gereedschapskist staat er nu: 1 stuk gereedschap!

Als dat echt zo is, dan mag dat burenkado wel weg.

Aan 1 spijker of 1 baksteen heb je toch helemaal niks?

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Is niet zo
    Net "1 stuk gereedschap" gekregen en dan staat erbij (onder bij het menu) eerst een melding 1 stuk gereedschap en dan nog een regel met 5 spijkers 1 hamer 3 baksteen en 1 dakpannen

dus valt weer mee xD

3. deerman54

deerman54 Forum freak

ook nieuwe waarden zeker, zodat niemand meer weet wat er juist gegeven of gekregen word.
    o_Ok geen aankondiging van die vernieuwing dacht ik.

4. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Gelukkig maar!

Onbegrijpelijk dat de aanduiding veranderd is, maar misschien wordt dat duidelijk in de a.s. nieuwsbrief.

Mag een slotje op.

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik denk dat het probleem van de weergave in het kistje van het kippehok (huisdier) zit
    die komen tegenwoordig tussen de sieritems
    bij 1 kistje geeft hij bij de sieritems gelijk het getal 10 ,dat zijn niet 10 kistjes maar 10 gereedschappen en daar hebben ze de melding bijgezet 1 stuk gereedschap ,sindsdien staat bij de kados 1 stuk gereedschap

6. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Ik kan de inhoud van mijn gereedschapskisten nergens vinden: waar "onder bij het menu"???

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Gaan naar de sieritems niet op Baha, Schateiland en siertuin dan naar gereedschap en dan klikken op gebruik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.