Burencadeau Elixers

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door -Pillow_, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Wat een feest was dit laatste burencadeau.
    Ik heb samen met een groep buren afgesproken om de cadeaus naar elkaar te sturen ipv drops.

    Daardoor:
    *werd de siertuin ineens anders
    *en daarmee ook het gebruik van bepaalde ambachten en wolken.
    *Voor de extra drops moet er dan ook een extra oogstje komen van anjers of ander gewas.

    Maar de beloning was groot !!

    De spanning tussen cadeau en drops was een extraatje in het spel. Waar kies je voor, kom je drops tekort, wat levert het je op met wat extra ep verhogers?

    Leuk verzonnen !!

    Ik zou wel meer van dit soort burencadeaus willen zien, die het moeilijker maken om te kiezen.
    Cadeautjes met een extraatje of hoge ep waarde.
     
    kroon vindt dit leuk.
  2. kroon

    kroon Forumleerling

    Ben het geheel met je eens -Pillow_, de elixers waren echt een 'game changer'. Jammer dat het van korte duur was. Een extra voordeel is dat ik leuke nieuwe buren heb gekregen, meer contact, meer plezier in het spel.
     
    lovely, kakelot69 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij deze wil ik mijn vaste elixerburen en -vrienden heel hartelijk bedanken :inlove:

    Zonder jullie had ik nooit zo snel level 100 gehaald!
     
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Het sier item Heet levenselixer dat was kort en krachtig,

    Pilow een van de vaste ruil farmers voor de elixers die de afgelopen maand een level stijging per dag op Baha veroorzaakte,
    Kreeg er zoveel van de ruil farmers dat de vaste buren begonnen te vragen waarom ik elke dag vol zat met de cadeau´s,

    Het gaf zeker een nieuwe dimensie aan het spel om het zo uit te kienen met de wolken rijen, huisdieren en ambachten dat de elixers boven de 1 miljoen Bep per stuk per dag gaven,

    Zo een buren cadeau mag van mij wel meer komen al ben ik nog even niet klaar met het timen van de elixers wanneer en hoe te oogsten om de 15 miljard aan Bep punten binnen te halen daar er nog ruim duizend in de schuur staan,
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja zeker zeer jammer dat de elixers eruit zijn
    Levelde nu sneller want je moet nogal wat eps om omhoog te gaan nu al op miljard pfffffffffffff
    Nou hopelijk doen ze hier wat mee
    Gr Tineke en s6
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.