buren

Discussie in 'Help archief' gestart door john-j, 15 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

john-j Forum-hertog

Hoi

Als buren online zijn dan is het lampje groen en blijft de groene balk ook groen.
    Als buren minder online zijn dan word de balk minder en worden ze uiteindelijk rood en verdwijnen ze uit je buren lijst(zo was het altijd) Is dit veranderd??
    Of is dit een instelling.
    iemand enig idee.
    mvg john-j

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hoi,
    Dat klopt dat het verandert is. Tenminste dat is mijn ervaring. Weet niet precies sinds wanneer dit is verandert. Had dat elders ook al eens geschreven en verder geen reactie erop gekregen. Ben zelf een heule poos weggeweest en tot mijn stomme verbazing was mijn metertje nog knalgroen en vol.

Persoonlijk vind ik dit niet een fijne ontwikkeling. Heb nog andere boerderijtjes waar ik niet meer mee speel. Voor buren ist erg lastig om te zien of te weten of iemand nog wel speelt. Zelfs de boerenhuwelijken blijven nu ook in stand. Dit kan naar mijn mening, erg vervelende situaties opleveren. Of misplaatste gedachtes enz...

Verschillende van mijn buurtjes, dachten bijv. Dat ik nog wel eens in die periode inlogde. Wat niet zo was.
    Ik pleit er dan ook voor. Dat BP het "oude" buren en verdwijn systeem weer in gaat voeren. Dat weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
    Vooral voor degene en ja die zijn er heus veel, die nooit een buurtje eruit wippen.

Sintra98, .Fisherman. en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hmmmm:music: dit verklaart dan waarom ik van een aantal trouwe buurtjes geen dropje meer retour krijg, terwijl ik dat eerder vaak wel kreeg. Ik checkte ook de meters, maar die zijn inderdaad groen en vol. Dan zou je dus middels een duifje moeten informeren of ze nog spelen. Krijg ik geen duifje terug binnen een maand, dan neem ik aan dat ze niet meer spelen:cry:

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het lijkt al paar maanden niet goed te werken, dit is al wel doorgegeven aan BP. Maar we hebben geen terugkoppeling gekregen over hoe dit kan en of ze dit weer terug gaan veranderen.

Sintra98, Borkie en snietje1 vinden dit leuk.
  5. john-j

john-j Forum-hertog

oke
    Probeer je nog die terugkoppeling te krijgen.
    ik hoop dat het een bug en anders ze het weer kunnen veranderen.
    mvg john-j

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zo af en toe brengen we het onder de aandacht, maar helaas kunnen wij niks afdwingen waar ze wel of geen reactie op geven. Aangezien het al paar maanden zo is vermoed ik maar zo dat dit niet direct prioriteit heeft.

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  7. john-j

john-j Forum-hertog

Het heeft de aandacht bij jullie en dat is alleen maar goed.
    bedankt voor je antwoord.
    mvg john-j

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.