Buren (zoek ik niet!!!)

Discussie in 'Help archief' gestart door Cenneke, 4 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cenneke

Cenneke Gelegenheidsauteur

Nee ik zoek geen buren en volgens mij hoort deze vraag echt bij algemene vragen. Als er een keer een buur bij mij afvalt dan heb ik gelijk dezelfde dag nog een nieuwe buur. Hoe kan je zien dat er bij een speler een plekje vrij is en je dan aanmelden als buur?

2. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik handel veel op de markt en krijg op die manier nog wel eens spelers (vaak buitenlanders) die zich aanmelden om mijn buur te worden. (weiger ik meestal)
    Andere manier zou kunnen zijn dat je ooit premiumboer bent geweest kon je 6 extra buren krijgen maar als premium dan vervald vallen er 6 boeren van je lijstje, nu wordt er gezegd dat als 1 van je andere buren wegvalt er weer 1 van die 6 terugkomt.... of dit zo is weet ik niet ooit ergens gelezen maar zelf geen ervaring mee
    Maar je kan niet zien of iemand nog buren kan gebruiken maar zodra je het probeert dan merk je het vanzelf krijg je een melding iets van eelco schaap ofzo als die persoon vol zit

Cenneke en .Fisherman. vinden dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Even een aanvulling. Eelco schaap krijg je als je zelf buren wilt uitnodigen en je zit al aan je max. Een ander die jou uitnodigt en je zit al aan je max krijgt gewoon de melding dat diegene al het max heeft aan buren.

Er zijn ook spelers die uitnodigen aan de hand van reacties van spelers op het forum.

Sintra98 en Cenneke vinden dit leuk.
  4. Cenneke

Cenneke Gelegenheidsauteur

aha dan wordt me iets duidelijk want ik kom idd geregeld op de markt. Zo vaak reageer ik niet op het forum dus dat zal het wel niet zijn, dus blijft de markt over. Dank je wel Bibi en fairie, weer iets geleerd van wat ik niet wist!
    Mag van mij een slotje op.

Sintra98 en fairie vinden dit leuk.
  5. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Op verzoek gesloten

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.