Buren die niet verwijderd of toegevoegd kunnen worden

Discussie in 'Help archief' gestart door JessicaGriffel, 26 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JessicaGriffel

JessicaGriffel Forum-overlever

Ik heb een aantal mensen in mijn burenlijst staan, die ik niet kan toevoegen of kan verwijderen? Zijn dat buren die via je mentor erin komen en kan je die later wel nog weghalen?

Hopelijk kan iemand mij helpen en me dit uitleggen.

JessicaGriffel ID: 52090121

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt ze wel uitnodigen om je buur te worden, hierdoor krijg je gemakkelijker 12 buren die je nodig bent voor de woelige weide, want ze tellen niet mee met je buren, ook al staan ze in die lijst.
    Je kunt ze niet verwijderen, een speler die level 40 bereikt verdwijnt automatisch, en wanneer jij level 40 bereikt, ben je ze ook vanzelf kwijt, ook als je dat niet wilt.

3. JessicaGriffel

Aha okee, dankje wel Coco. Ik heb ook een mentor gekregen, maar ik kan die niet terugvinden in mijn lijstje, kan je me misschien vertellen waar ik die zou kunnen vinden en of die op een speciale manier aangegeven staat?

Alvast bedankt.

4. -Coco1968-

De beste manier is via het woonhuis. Daar staat je mentor apart aangegeven. Via het woonhuis kun je je mentor ook een cadeau geven dat niet van je 5 burencadeaus afgaat.
    Je mentor moet wel in je burenlijst staan. Als jullie geen buren geworden zijn, is het een hoge level buur onder een aantal lagere levels, en net boven de nietburen waar je het topic mee begon.

5. JessicaGriffel

Aha okee, dankje wel.

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

jessica mentoren vinden klein kistje diensten altijd een fijn cadeau om te krijgen
    dit doe je via de kuikenschool

7. JessicaGriffel

Dankje miekje, ik heb mijn mentor volgens mij inderdaad zo klein kistje diensten gestuurd, als het zo'n rondje met hartjes is dan had ik de goede :)

8. -Coco1968-

Je kunt het je mentor ook vragen. Iedere dag een briefje levert je mentor net zoveel hartjes op als dat kistje, maar soms is het moeilijk te verzinnen wat je je kuiken kunt vertellen. Volgens mij speel je ondertussen een week, en heeft je mentor jou ook al een week stallen en bomen kunnen sturen. Als je nog niets hebt gehad kun je een berichtje sturen voor een beter contact, en als er geen reactie komt kun je voor een andere mentor kiezen.

9. JessicaGriffel

Ah okee dankjewel, coco. Ik ben nu een heel eind op weg geholpen dank jullie wel! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.