bugje molen?

Discussie in 'Help archief' gestart door _Jeanie_, 3 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik weet heel zeker dat ik 3 supervoer, daarna nog 2 andere diervoeders in de molen heb gezet. Nu zie ik dat hij stil staat, ik kijk en ik weet 99% zeker dat het voer is gedraaid. Heb nu over de 200 varkens- en kraaienvoer en dat was niet zo toen ik begon met malen. En ik weet heel zeker dat het varkens- en kraaienvoer was. ( beiden gebruiken appels en ik check altijd ff hoe de voorraad is voor ik draai ).
    Nu vind ik zo'n bug heeeeelemaal niet erg hoor, daar niet van. Die mag van mij wel heel wat keertjes langs komen :)
    was alleen nieuwsgierig of anderen dit ook geconstateerd hadden.

Edit: en ik had kamelen- en pandavoer erin ,die zijn ook klaar en heel wat meer dan ik had haha.

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Ik zie je molen gewoon draaien ( 3 supervoer). Misschien een keer je cookies en cache legen.

3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ja dat klopt, die heb ik opnieuw erin gedaan + 2 andere diervoeders :)

4. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik weet bijna heel zeker,dat dat mij ook weleens is overkomen, op 1 van de accounts.
    Maar telkens als ik het dan opschrijf en wil controleren na die tijd, dan vergeet ik dat.8):sleepy:
    Maar ook ik denk dat het af en toe wel gebeurd.
    Ik zet namelijk alle molens aan, ongeveer dezelfde tijd op 5 accounts en 1 van de accounts is af en toe allang klaar,
    terwijl de anderen nog minmaal 15 of 20 uur te gaan hebben.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik weet het ook zeker want mijn SV liet ik lopen tot een bepaalde tijd 's ochtends, dit omdat ik vroeg weer weg moest. Toen ik opnieuw die 3 SV draaide was ik ineens een uur later :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.