Opgelost Bugfixes 27-05-2015

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 27 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Events/Features:

Boerderij-droedels Event
    Oude Koekoeks Questen
    Nieuw seizoens gebonden cadeau item
    Bahamarama: Men heeft een extra tussenstap eruit gehaald, waardoor je nu 1 keer minder hoeft te klicken.

Bugfixes:
    De voortgangsbekers van de veeteelt- en Tentoonstellingsquest missen een plaatje.
    * Dit moet nu weer correct zijn

Als je een stal oogst en uitmest komt er geen popup van de mest. ook als je mestlimiet nog niet is bereikt.
    * De mest popup moet nu weer zichtbaar zijn als je de stal uitmest.

Werkplaatsen geven verkeerde informatie in hun tooltip.
    Er komt verkeerde informatie in de tooltip van de werkplaats van de eland (hitsingle) en de nieuwe vlinderwerkplaats (parfumerie)
    * De verkeerde informatie zal verwijderd worden

Molen: Afkoopinfo in de molen mist.
    [Ik heb niet genoeg tg en probeer de molenproductie af te kopen bij het vollemaanevent van mei 2015. Bij bevestiging van de eerste info ben ik er zeker van dat ik dit wil afkopen maar krijg geen verder infoscherm dat ik niet genoeg tg heb.
    * Ik hoor een infoscherm te krijgen dat mijn tgsaldo niet toereikend is om dit af te kopen.

Super vriend kopen met sociale punten- verkeerde boodschap- verkeerde item getoond
    We hebben een bugreport ontvangen dat de speler wordt gevraagd of hij een huur-een buur wil kopen, maar dit moet een supervriend zijn.
    * Deze aanduiding moet refereren aan de Supervriend en niet aan de Huur-een-buur

farro vindt dit leuk.