Bugfix mest

Discussie in 'Overig archief' gestart door buikie1512, 12 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Mochten jullie denken wat stinkt daar zo......:wuerg:
    Sorry dat ben ik ....:oops:
    net een 15 a 30 minuten op de mestmarkt vertoefd en nu de trotse eigennaar van 1017 mest :)
    prijs viel (nog) mee tussen de 10 en 17 Bd per mest.....

2. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Kan iemand mij uitleggen waarom dit als bug vermeld staat.
    Er was altijd een vastgesteld aantal mest wat je kon hebben.
    300 voor een gewoon account en 600 voor een premium account.
    Nu zou dat ineens een bug zijn?
    Dit is volgens mij gewoon een onverwachte verandering in het spel, waarbij het voordeel van de premium speler weg valt.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ja en dat niet alleen ..maaareuh..hoe zit het met mijn sterren die ik heb in moeten leveren bij de boom..
    T,was heel geen bug..T,was een regel..
    Normaal had je 100..... met sterren kon je dat ophogen naar 300 en als premium naar 600..
    Allemaal leuk en aardig en naar mijn mening weer een onnodige verandering..
    Maar dan wil ik wel graag mijn ingeleverde sterren terug...

penny1944, _victoria11_ en Leo.netten vinden dit leuk.
  4. polkey

polkey Oudgediende

Mijn voordeel van de mesthoop met het premium account is dus ook weg.
    Voordelig de mest kopen in de toekomst kun je wel vergeten, dit is nu handel geworden waar je alleen nog met hoge bedragen aan kunt komen.
    Gaat de prijs van het premium ook omlaag of stellen we er iets tegenover ?
    Want zo langzamerhand zijn er ineens allerlei bugs die ten nadele gaan werken voor de spelers.
    Blijf nog steeds in gedachte houden dat het maar een spel is, maar als ik er geld in stop verwacht ik vooruitgang en geen flinke stap terug.

penny1944 vindt dit leuk.
  5. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Precies dit is een hele stap terug. Het voordeel van een premium account is nu alleen nog maar het onbeperkt water.

6. Lieve

Lieve Halfgod

er word nu geen mest aangeboden op de markt

7. |-|ans

|-|ans Forummeester

Mooi.. net op tijd dus.. drie dagen voor het aflopen van mijn premium account nu dus weer deze, zoveelste, stunt van BP.. spijtig voor enkele van mijn buren die van de lijst af zullen vallen, maar raadt eens?! Ik hou die €47,88 lekker in de knip.. ;)

Hiermee is denk ik de grootste bug verholpen: mijn zuur verdiende geld investeren in dit amateuristische gepruts.. xD

Laatste bewerkt: 12 Februari 2015
  8. mar5656

mar5656 Forumleerling

Ja idd ,het word echt een zooitje!!

9. polkey

polkey Oudgediende

Ben al die tijd bezig om mest op de markt te kopen, want kom erachter dat ik niet eens een ambacht kan maken ....... omdat ik daar mest voor nodig heb >:(
    Maar die blijft grijs stand 0
    Ik ben het helemaal zat voor dit moment, zelfs dat hele event interesseert me nu niets.

10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat begrijp je helemaal goed. Dus als je een paar stallen uit moet mesten eerst een paar mest per stuk verkopen, zodat de prijs omhoog gaat en je het heel misschien na het uitmesten zelf nog terug kunt kopen.

hendrika73 vindt dit leuk.
  12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat klopt , met premium kan je tot 600

hendrika73 vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

Het moment is erg ongelukkig gekozen. Maar ik denk dat deze verandering juist gunstig zal uitpakken voor veel spelers. Als geboren handelaar kocht ik bij het verschijnen van de FAQ van een zaaievent, en soms een dag eerder, 10x 300 mest op, om die te verkopen voor 175%. Wanneer die verkocht was, deed ik weer hetzelfde, want de prijs van de goedkoopste mest was altijd ongeveer gelijk aan de prijs die je ziet bij verkoop. Daar weer 75% bij. Tot ik ongeveer de 100 BD bereikte, dan stopte ik er mee, sommige handelaars gingen wel even door. Wanneer de meerderheid klaar was met de eventgewassen, zakte de mestprijs weer flink tot eergisteren onder de 3 BD.

Nu kan iedereen na het event onbeperkt mest opkopen. Dus alle mest onder de 10 BD koop ik straks op tot ik ongeveer 5000 mest heb. Voor dat bedrag wil ik s'nachts wel lange gewassen kunnen zaaien met mest. Het kan zijn dat ik daarvoor 2x marktgeld moet betalen, zodat ik ook mijn eigen stallen kan oogsten en wel de mest ontvangen.

En daar blijft het voordeel voor de premiumspelers, die kunnen nog steeds tot 600 mest verzamelen uit de stallen voordat de mest in het niets verdwijnt. Kwartveldjes met mest lijkt me ook voor de premiumspelers prettig dat er meer mest op de stapel kan.

14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik vraag me af wat dit voor het mest aanbod gaat doen, ik kweekte over het algemeen als ik klaar was met een event kippen en verkocht de mest dan duur. Nu verdwijnt die mest in het niets tot ik alle mest op heb dus zal dat voorlopig niet doen en verwacht ook dat ik altijd zal proberen om een paar duizend mest te houden voor de events. Zo zullen er wel meer spelers zijn dus er komt minder aanbod van mest. Buiten events was ik eerlijk gezegd altijd al te lui om mest te verkopen

15. -Coco1968-

Wat ik me afvraag is of de bugfixe nu gelijk gemaakt is dat je de mest na een week niet kwijt bent, maar dat deze daadwerkelijk terugkomt op de mesthoop.

16. |-|ans

|-|ans Forummeester

Tot de maximale grootte van je mesthoop dan? Anders zou het een manier zijn om alsnog door te kunnen gaan met mest produceren nadat je je maximale hoeveelheid bij elkaar hebt gesprokkeld..

vinc05 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

Je kunt ook onbeperkt opkopen. Dus als je op tijd je voorraad van de markt haalt, en er dan gelijk weer opzet kun je ook onbeperkt produceren.

18. |-|ans

|-|ans Forummeester

Dát is pas een bug! Nou ja.. niks aan te doen.. afbouwen dan maar.. me in de maling laten nemen kan tenslotte overal.. ;)

19. mamiagk

mamiagk Forum-expert

maar nu ben ik dan wel benieuwd, ik had nog niet alle sterren ingeleverd en kan dus 150 mest opslaan, kan ik dan nu ook meer dan 300 opslaan, of blijft mijn maximum 150 totdat ik de rune helemaal vrij heb gespeeld? kan het niet echt uittesten nu, er is geen mest op de markt....

20. -Coco1968-

Je kunt onbeperkt opkopen, tot 99.999 als ik het goed heb, en dit kun je ook verkopen.
    Je krijgt, als je een voorraad van 150 of meer hebt, geen mest uit je stallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.