Bugfix mest

Discussie in 'Overig archief' gestart door buikie1512, 12 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Op het andere account had ik me iets verteld in de hoeveelheid mest. (304/300)
    Vandaar mijn vraag: hoeveel mest kun je kopen (en houden) voordat je de mest kwijt bent ?
    Ik dacht altijd dat je niet meer mest kon hebben als de hoeveelheid die er aangegeven wordt op je speelveld.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan inderdaad niet meer mest hebben als je mesthoop aangeeft. Dat is maximaal als je de volledige mesthoop hebt en premium 600 stuks. Voor het volledige overzicht heb ik hier de faq voor je.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-mest.8377/

3. boer-Harms60

boer-Harms60 Forumleerling

Ik weet niet hoe ik het je moet laten zien. Er staat na opnieuw inloggen nog steeds 304 mest en zou dus 304 mest kunnen verkopen op de markt. Misschien een bugje ?

4. enk52

Het klopt inderdaad. Dit is zeer recent mogelijk en nadere informatie zal volgen op het forum

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De OA is geplaatst. Dit verklaard waarom er geen mest meer te koop is.

Vraag ik me toch af hoe dit gaat werken. Ik kan dus 300 mest op de markt zetten, de volgende 300 produceren en weer op de markt zetten, een week lang. En dan kan ik alles binnen halen en zo een paar duizend mest hebben. Alleen krijg ik dan geen mest meer uit mijn stallen. Ik kan die paar duizend wel in 1 koop op de markt zetten, en weer op nieuw gaan sparen of opkopen.
    Benieuwd wat dit na een maandje met de mestmarktprijzen doet. Ik vermoed dat er een stuk minder gehandeld gaat worden omdat je nu, ook al is het met hulp van de markt, veel meer mest kunt opslaan voor eigen gebruik.

6. tootje

tootje Commandant van het forum

Waar staat het dan Coco?

7. enk52

8. -Coco1968-

Geplaatst als bugfix. Maar ik vind het nogal een verandering.

9. farro

farro Forumkenner

Nu begrijp ik waarom er geen mest meer te koop is op de markt......
    Is een goede zet (commercieel gezien) om ons aan te sporen om SM en SSM te koop (zijn in de aanbieding) !!!

10. tootje

Bedankt Enk. en Coco. 'k Had al vroeg door dat er grenzeloos mest gekocht kon worden.... Nu heb ik een ongelofelijk grote mest hoop :oops: Zal wel voor stankoverlast gaan zorgen....:wuerg:

11. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Wel leuk zo'n verandering opeens 113.902 mest op de hoop.

tootje vindt dit leuk.
  12. boemer49

boemer49 Oudgediende

nou ik weet niet wat er gaande is ik had mest gekocht 300 en er zit 450 in mijn mesthoop , opgemaakt en ik ga terug om nieuwe te halen zat messchien 4 minuten tussen en WEG mest van de ruim 2500 verschillende aantallen bah niet leuk ..... en vreemd ik kan maar tot 300 lees net relaas van toontje had hij ook eerder door kunnen geven ... nu zijn er weinig die hier profijt van hebben toch .....

13. tootje

Nee Boemer. Je kunt nu echt oneindig veel mest kopen....Alleen wordt die niet aangeboden.
    Ik ben heel benieuwd wat de mestprijs zal gaan doen....

14. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Kan ik wat lenen :oops:
    ik had 2x mest tot 600 gekocht en weer op de markt gezet om later te gebruiken en zag wel dat er ineens 601 stond maar dacht zal wel een "bug" zijn die zo wel weer hersteld wordt. Nu al mijn mest kwijt en niets meer te koop .......
    Deze bugfix hadden ze wel eventjes een dagje eerder mogen melden......

tootje vindt dit leuk.
  15. polkey

polkey Oudgediende

Waarom kan zoiets dan niet een dag of wat voor een event worden aangekondigd zodat iedereen een kans heeft gehad dit te lezen en een plan te trekken ?
    Je start met een event en nergens geen mest meer te koop, waar een ander dan een berg mest heeft verzameld en sneller een event kan spelen.
    De prijzen zullen op deze manier zo hoog worden dan het voor die met minder miljoenen niet is aan te schaffen.
    Gelukkig is dit nu nog te overzien wat tijdsduur betreft, dan maar zonder mest.
    En nee, ik ga om die reden geen susi/supermest kopen.

omaatje75 en tootje vinden dit leuk.
  16. tootje

Ondanks het feit, dat ik echt heel veel mest heb kunnen opkopen, ben ik het helemaal met je eens Polkey!

17. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

welke markt bibi ?

18. farro

farro Forumkenner

Ik ben van hetzelfde gedacht .... ik koop niets en heb tot op heden nog nooit iets gekocht !!!!
    De dag dat ik moet kopen stop ik met spelen!!!

19. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Markt 24 maar kans dat ik als jij daar iets aanbied ik het kan kopen is heel klein gaat zo snel

20. -Coco1968-

Geen idee hoe het dit event verder gaat. Normaal zijn er veel opkopers die de mest voor maximale prijs er weer opzetten. Tot ze denken dat het maximum wel ongeveer is bereikt. Er zijn namelijk zelfs voor ruim 100 BD altijd spelers die denken dat dat halfuurtje wel veel uitmaakt. Na dit event kan iedereen zelf een voorraad aanleggen. Ik denk dat de prijs uiteindelijk stabiliseert. En niet meer van 2,50 euro een paar dagen voor het event tot 125 euro tijdens een event zal gaan.

Ik had het ook wel zo netjes gevonden als zoiets minimaal een dag van te voren was aangekondigd in plaats van zo in het spel gezet.
    En dan heb je nu dus het voordeel dat je een veel grotere mesthoop kunt aanleggen buiten het event. Daarvoor moet je de mest wel een dagje op de markt zetten, dus marktgeld ben je wel kwijt, maar dat is een stuk goedkoper dan voorgaande events.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.