Bug wolkenrij Beierse muziek?

Discussie in 'Help archief' gestart door WilmaV, 21 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Ik kocht net het wolkenrijpakket, maar de hoewel de wolkenrij wel wordt ontgrendeld, zitten de items er niet bij.
    Die moet ik nog een keer apart kopen?

2. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Hier hetzelfde. De items zouden bij het pakket moeten zitten, maar dat is niet het geval. o_Ok na opnieuw inloggen komen ze niet tevoorschijn.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik had support er al over geschreven, maar zag net een o.a in Duitsland dat het probleem bekend is en dat de items via een script worden na geboekt en we op de hoogte worden gebracht als dat is gebeurd.

4. Corfrager

Corfrager Regelmatige auteur

Bedankt Thea, dan wachten we geduldig af.

5. greja2009

greja2009 Gelegenheidsauteur

Ik heb ook de wolkenrij gekocht met 2 items. Toen ging ik twijfelen. Lees nu net hier dat het niet goed is. Krijg ik de tulpguldens van de cliffhangers en alpenhoorn ook terug? Anders vind ik het zonde. Wacht geduldig af.

6. jackie1954

jackie1954 Forum prof

ik heb hem ook gekocht maar geen items er bij

7. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

Ik ook gekocht en geen 1 item:oops: erop raar hoor
    Ik wacht af
    Gr Tineke

8. hondentrimster

hondentrimster Forumbeginner

Ik heb ook de wolkenrij gekocht, ook na verversen geen items er op.Na 1x klikken wel de tulpguldens voor de clifhanger weg.
    hondentrimster ID 15335273

Nu wel de items maar hoe krijg ik mijn TG van de clifhanger terug???

Laatste bewerkt: 21 September 2017
  9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.