Bug bij inleveren bij event?

Discussie in 'Technische vragen' gestart door anita-144, 27 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Je krijgt er per dag maar 2 en als je deze niet gebruikt dan vervallen deze en krijg je dag erna weer 2 (je kan ze dus niet bewaren)

2. Tyrany

Tyrany Grote forummeester

hm, maar als je ze niet gekregen hebt?

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Tja ik heb ze gistermiddag nog wel gekregen, maar ja had ik die toen niet gespeeld was ik ze vandaag ook kwijt geweest. Dus vraag is heeft deze persoon ze gister later op de dag nog gekregen en dit niet gezien (je kreeg er geen pop up ofzo van)

4. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Die van gisteren heb ik ook wel gespeeld maar dat waren er maar 2 en die waren van maandag zelf. Dus dan zijn die 2 van zondag geboekt, maar omdat je niet kunt stapelen ben je ze gewoon kwijt :oops:

5. thea1963

thea1963 Forum freak

Als je de tickets van zondag, zondagavond na 11 uur wilde wegspelen kan het zijn dat je inderdaad de tickets zondag niet hebt gekregen heb je ze voor 11 uur weggespeeld heb je je tickets wel gehad.

Het klokje staat nog steeds op de zomertijd dus ook vanavond krijg we de nieuwe tickets pas om 12 uur

6. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Nee van zondag niet gehad, maar goed laat maar.

7. thea1963

thea1963 Forum freak

Je zou dan een ticket naar support kunnen sturen, die kunnen dan kijken op je boerderij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.