bouwmateriaal verkopen

Discussie in 'Overig archief' gestart door BaukeS, 9 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    door een jaar lang dropitems te verzamelen, heb ik nu een voorraad bouwmateriaal met hele slechte verhoudingen: heel veel dingen die je maar voor 1 soort werkstal nodig hebt en maar een paar hamers en hout. dat is heel onhandig, daarom stel ik voor om een verkoop mogelijkheid te creeren. bijvoorbeeld op de markt, dan kunnen bijvoorbeeld mensen die net kalkoenen kunnen hebben verf kopen voor hun verfmengerij terwijl mensen in level 90 die blikken verf kwijt kunnen.
    laat weten of je het er mee eens bent!
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is al weer een tijdje geleden, maar er zijn events waar je gereedschap in moet leveren. Dan zijn die speciale gereedschappen handig. Losse verkoop geloof ik niet in. Daarvoor wil BP te graag het gokelement bij de verkoop van gereedschapskisten houden.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
  3. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat is zo, maar de markt was een voorbeeld, als BP het gokelement wil behouden, kan het bijvoorbeeld ook een verkoopfunctie met de bank zijn dat je bijvoorbeeld voor 10 bouwmaterialen 1 BD krijgt
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Het gereedschap en de wijze waarop het dropt is één van de basisonderdelen van Farmerama.
    Het zal niet op de markt komen, niet cadeau gegeven kunnen worden en niet in het ruilevent komen.

    In je schuur kost het je niks en je weet niet of je het in de toekomst niet toch nodig hebt.

    Aangezien deze suggestie niks toevoegt voor het spel sluit ik het draadje.
     
    BaukeS vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.