Bouw knecht telt niet goed

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 13 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo mijn bouw knecht telt met kwart akkers +1 dus waar 8 velden zijn vrijgemaakt.
    2 stallen verwijderd telt mijn bouw knecht 9 terwijl er maar 8 zijn.
    Is dit een bug? Hebben meer spelers dit verschijnsel?
    Met zaaien en bemesten telt het wel weer gewoon 8

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

bij mij op de farm is dat ook

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bij mij is dat ook zo maar ik vind dat niet zo erg. vroeger trok het helemaal op niets, dan kreeg je als aantal wat maximaal op dat veld kon geplaatst worden.

Sintra98 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, dit heb ik ook al eerder aangegeven. Toen omdat een speler dacht een mysterieuze stal kwijt te zijn omdat de bouwknecht 1 minder had geplaatst dan dat hij had gezegd.
    Het zou wel leuk zijn als het opgelost wordt, maar het is ook geen bug wat prioriteit heeft. Nu na een aantal maanden hoop ik dat er iets meer tijd voor gemaakt gaat worden.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Probleem is bekend en al enige tijd geleden doorgegeven. Helaas kan ik geen duidelijkheid geven over wanneer het weer is opgelost.

6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

okee, het was mij niet bekend , maar dankjewel voor het bericht.
    Doe er maar gouw een hangslot op THNX

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.