boormachine

Discussie in 'Help archief' gestart door ingrid7070, 28 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid7070

ingrid7070 Forum prof

hallo,hoe kom ik aan boormachine.
    dankje groetjes ingrid.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is alleen te krijgen door je pakhuizen te oogsten. Ze zijn alleen heel zeldzaam.

3. gretske

gretske Forumleerling

ja dat ze zeldzaam zijn mag duidelijk zijn, staan er vanaf het begin op en in bedrijf, maar nog geen blauwdruk of boormachine gekregen, die mogen ze echt wel wat te voor schijn laten komen, anders kun je nog niet veel met deze pakhuizen

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

De blauwdrukken kan je verdienen met de speciale quests ervoor in de coöperatie. Die krijg je dus niet bij het oogsten.
    Je kan ze al gewoon gebruiken en 4 dieren op evenveel ruimte als anders 1stal is toch al een behoorlijke winst als ik alleen de menagerie als voorbeeld neem.

Leo.netten vindt dit leuk.
  5. klasien

klasien Actieve auteur

ze zijn zeker heeeeel zeldzaam heb nog geen boormachine gezien, afwachten maar!

MaryBo1968 vindt dit leuk.
  6. MaryBo1968

MaryBo1968 Forumbeginner

ik heb ook niet :sleepy:

7. boemer49

boemer49 Oudgediende

haha ik heb ook nooit iets bizonders .....maar toch wel 1boor machine . dus ze zijn er wel ...heb ook maar 1 pakhuis ....

hendrika73 vindt dit leuk.
  8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik heb 11 pakhuizen en 2 boor machines maar op deze gekke boerderij wil dat niets zeggen

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

En ik heb 12 pakhuizen maar nog geen één boormachine :cry:

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.