boom der wijsheid

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door kadomama, 11 Juli 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kadomama

    kadomama Forumbeginner

    Hallo vanaf welk level kan ik de te kopen voorraad ophogen tot 300? Dat kan ik toch met sterren inleveren in de boom der wijsheid?
    alvast bedankt!
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    In de Boom der Wijsheid moet je een bepaald pad aflopen. Je kunt niet zomaar van tak naar tak springen. Dus heb je de voorgaande vakjes al behaald met sterren? Zie ook onderstaande link:)
    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-de-boom-der-wijsheid-en-het-bos.4709/
     
    kadomama vindt dit leuk.
  3. kadomama

    kadomama Forumbeginner

    Kun je mij helpen ik zie het echt niet. Nu kan ik zeg maar 100 per soort kopen. Hoe kwam ik aan 300. Ik zit op level 100.
    dank je wel
     
  4. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Zoals ik het zie heb je bij die rune 4 niveaus, niveau 4 staat dan op 300 gewassen per keer.
     
    kadomama vindt dit leuk.
  5. annwei

    annwei Veteraan

    Bijna boven in de boom zit een rondje, deze rune heet winkelgekte, hier kun je je te kopen aantal in de winkel, verhogen met sterren. Als deze rune nog op slot zit zul je eerst de voorgaande runes open moeten spelen.
     
    kadomama vindt dit leuk.
  6. kadomama

    kadomama Forumbeginner

    Heel erg bedankt allemaal het is gelukt! zonder jullie had ik het nooit gevonden.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.