boom der wijsheid

Discussie in 'Overig archief' gestart door doberick01, 6 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doberick01

doberick01 Junior expert

zoals zovelen hier doe ik al jaren mee aan farmerama en heb daardoor in de loop van de tijd iedere keer sterren over ( zo ook gouden Bananen) en ben dan ook blij dat big point besluit om, om de zoveel tijd extra runes vrij te laten spelen, door het inleveren van sterren bij de boom der wijsheid.
    Welnu mijn probleem bij de laatste uitbreiding vind ik dat er te weinig rekening is gehouden met spelers die al jaren spelen. veel sterren maar geen mogelijkheid tot het verkrijgen van zaken die nog interessant zijn. Wat moet ik met een rune die mijn mysterie stallen versnelt ( en dan maar liefst 3 stappen), krijg nou niet echt dagelijks vele mysteriestallen op mijn boerderij? Waarom zou ik nog meer eierbomen, honingboom, geitenmelkboom of melkboom willen kopen, in de loop van die jaren heb ik er van alle al minimaal 4 en van sommige zelf meer dan 6 (voorraad van deze artikelen vallen al uit mijn pakhuizen). Het vrijspellen van de rune van howie erg leuk koste me 400sterren maar was vergeten dat ik ooit deze had weggegeven (dom natuurlijk geruild in ruilevent) Veel liever zou ik zien dat er ook zaken vrijgespeeld kunnen worden waar ik als "ervaren"speler ook me vooruit kom. Maak runes met bomen/ dierenverblijven die net gebracht zijn, laat spelers zelf de keuzes maken welke boom men eventueel nog wil, in dezelfde vorm als de de fokdier rune, koppel ze desnoods aan levels maar zo blijf ik nog altijd met extra sterren zitten en kan er niet zoveel mee. Misschien dat Big Point eens kan kijken naar echt interessante runes zodat ook weer iets met mijn sterren en gouden bananen kan

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.