boom der wijsheid

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sabine, 11 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine

Sabine Gevorderde

Ik heb vandaag de boom der wijsheid helemaal vol gemaakt. is het een idee om nieuwe takken te laten groeien?

Laatste bewerkt: 25 Mei 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Beste Sabine. Je hebt VANDAAG de boom der wijsheid met sterren gevuld maar niet met wijsheid. In plaats van nog een paar dagen van je triomf te genieten, begin je (en nu ga ik even cru worden, maar hopelijk niet beledigend) direkt te zeuren. Je kunt je ook bedenken dat er nog spelers zijn die de boom niet gevuld hebben en dan gedesillusioneerd raken door de aanvulling. Enjoy the stars and wisdom will come.

dutchboy, Daxter1966, lach67 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. kato-62

kato-62 Gevorderde

Dan komt hier de wijsheid??? Is het niet een idee voor degenen die een overvloed aan sterren heeft om daar bananen voor te kunnen kopen i.p.v. de arbeiderskoekoek zo duur aan sterren te maken dat hij voor beginners pas haalbaar is over een jaartje of wat. Ben nu zelf in level 93 en kan hem eventueel net aanschaffen. En daarbij heb ik de boom nog niet eens helemaal vol.

dutchboy vindt dit leuk.
  4. BaukeS

BaukeS Halfgod

dat wisselen zal hem niet worden (is al heel vak voorgesteld en afgewezen), maar extra runes komen er regelmatig.
    net inderdaad, die arbeiderskoekoek.
    dat wordt juist gedaan voor de spelers met veel ervaring.
    dus daarom maken ze die duur

dutchboy vindt dit leuk.
  5. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Mijn boom is al heeeel lang vol. Ik heb momenteel 1592 sterretjes waar ik helemaal niks aan heb. Een bekend verschijnsel denk ik bij de hogere levels. Maar wat maakt dat uit? Ze kosten me niks, staan niet in de weg. En heel af en toe als er een nieuw fokdier komt of zo, kun je er weer wat uitgeven. En elke keer word je toch weer wat wijzer ...

Laatste bewerkt: 7 Juni 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.