Bonuscode

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 24 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Helaas ik kreeg de melding de bonuscode XMAS2019 is ongeldig hoelaat begint dat festijn?

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier heb ik hem net ingevuld en met succes de kadootjes ontvangen ...

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Uit bovenstaande OA:
    Van dinsdag 24 december 10:00 uur tot vrijdag 27 december 14:00 uur kan iedereen vanaf level 3 via de nieuwspagina een Kerstcadeautje ophalen.

4. HofvanDromen

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ah ja dat krijg je als mensen op andermans draadje reageren... de bonuscode kan verzilverd worden. Als het niet lukt is het beste om een ticket naar support te sturen.
    Over het algemeen is een dergelijk probleem echter opgelost na het even uit- en weer inloggen.

6. HofvanDromen

Geeft toch niks:) Zal vast goedkomen...

harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Ik probeer het vanmiddag wel weer, kreeg ook telkens de melding dat de code XMAS2019 ongeldig is, ook op ander account.

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je al een keer opnieuw ingelogd of je spel ververst? Als je spel nog openstond sinds 10 uur, is hij nog niet actief.
    Hier lukte het wel, na verversen.

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De bonuscode moet in sommige browsers -iig in Edge- in kleine letters ipv hoofdletters, wisten wij ook niet voor plaatsen van die OA :oops:

En aangezien het echt andere vraag is dan topicstarter heb ik er een eigen draadje van gemaakt.

10. flintstones31960

flintstones31960 Forumleerling

hallo, even een vraag . waar kun je de bonus code invullen?

11. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Rechtsboven zijn 3 icoontjes. Druk op de eerste.
    Dan de onderste, daar kan je de bonuscode invullen.

12. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

@Sintra98, hier had ik er ook moeite mee. Met het handmatig invullen (letterlijk overnemen/typen in capital) deed de code het wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.