Bonuscode

Discussie in 'Help archief' gestart door royaan, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royaan

royaan Forumleerling

Ik ontving vandaag een bonuscode per mail, maar waar wissel ik die in, Royaan.

2. Wofrij

Wofrij Teller

op de nieuwspagina links onderin.

3. kuiken70

kuiken70 Forumleerling

waar is de bonus code! waar kan ik die vinden?

4. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

De bonuscode is: BIRDSEYESVIEW
    Dat kun je vinden op het forum, bij officiele aankondigingen:
    Huidige stand van zaken Strip #7 problematiek en dan even naar beneden scrollen.

kuiken70 vindt dit leuk.
  5. farro

farro Forumkenner

Heb de bonuscode geactiveerd maar zie bij mij geen verschil wat de EP betreft.
    Wat betekent dit hier, het staat in de bonuscode : "30% EP Buff voor 48 uur"

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als het goed is, krijg je 30% extra EP over alles wat je oogst. (o_Ok als je je pijltje boven een akker/stal houdt die nog niet klaar is, kan je zien wat de EP is incl. die 30%).
    Je kunt zien of de 30% actief is, links op je pagina het driehoekje aanklikken, dan bij het wapen, net onder het tijdklokje. Daar staat een icoontje met zo'n zwart hoedje met 30%.

7. farro

farro Forumkenner

Bedankt gisteren stond er daar niets, maar nu deze morgen staat het hoedje er wel.

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. BaukeS

BaukeS Halfgod

klopt, bij mij werkte het ook pas na verversen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.